donosi BrandZTM 2018. /

Poredak Top 100 Najvrednijih Svjetskih brendova bilježi najveći rast vrijednosti ikad

Image
Foto: PROMO

Ukupna vrijednost brendova u poretku BrandZ Top 100 porasla je za rekordnih 21%, dodajući skoro 750 milijardi USD na trenutnu ukupnu vrijednost 4.4 bilijuna USD.

30.5.2018.
9:21
PROMO
VOYO logo

Binđanje na Netflixu, dijeljenje priča na Facebooku i skidanje sadržaja s Appleovog iTunesa i Alibabinog Ali Picturea su najviše doprinijeli rekordnom rastu vrijednosti u poretku Top 100 Najvrednijih Svjetskih brendova 2018., danas objavljuju WPP i Kantar Millward Brown.

Sve šira i veća upotreba informacijske tehnologije bazirane na podacima (kao što su umjetna inteligencija (AI) i proširena stvarnost (AR)) te kreativna marketinška rješenja omogućili su velikom broju brendova da bolje razumiju svoje potrošače i ponude odgovarajući, personalizirani sadržaj i neuobičajena, iznimna iskustva vezana uz brendove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: PROMO

Osam od deset Top 10 brendova su tehnološki ili neposredno vezani uz tehnologiju. Ova kategorija nastavlja dominirati, Google i Apple zadržavaju broj 1 i 2 s rastom od 23% na 302.1 milijarde USD (Google) i 28%, na $300.6 milijarde USD (Apple). Amazon je napredovao na treće mjesto, ispred Microsofta, s rastom od 49% na $207.6 milijarde USD dok je Tencent skočio na peto mjesto (s prošlogodišnjeg osmog) ispred Facebooka (broj 6) uz rast vrijednosti brenda od 65% (179 milijardi USD).

David Roth iz WPP-a ističe: “Ove godine imamo najveći rast vrijednosti brendova u povijesti, prisutan je u svim kategorijama. I novi i etablirani igrači su profitirali na temelju hrabrosti i usvajanja dugoročne strategije izgradnje brenda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“U WPP-u smo fokusirani na pružanje inovativnih rješenja koja kombiniraju podatke i tehnologiju s vrhunskom kreativnošću. Tvrtke koje investiraju u marketing baziran na podacima i koje podržavaju svoje brendove kreativnim idejama bit će pobjednici u današnjem svijetu inovacija, nestabilnosti i promjena.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo