Pruga je, barem srijedom, jeftinija od nikad jeftinijih autobusa, ali pritom najveci problem ostaje u cinjenici da brzom vlaku od Rijeke do Zagreba treba oko 3 sata i 50 minuta putovanja, jednako toliko i za povratak, sto znaci da na putovanje otpada oko 8 sati.
Razlog za ovu akciju HZ Putnickog prijevoza svojevrsno je testiranje trzista, ujedno i pokusaj povecanja skromnog broja putnika, koji se izvan ljetne sezone dodatno smanjuje na relaciji od Zagreba prema Rijeci i Splitu, pise Novi list.
Akcije donijele vise putnika
Popusti HZ-a uvedeni su od 14. sijecnja, te osim srijedom, popust ostalim danima iznosi 50 posto za 4 nagibna vlaka na relaciji Zagreb-Split-Zagreb, gdje cijena karte u jednom smjeru iznosi 104 kune, te za 4 brza vlaka izmedu Zagreba i Rijeke, gdje je cijena karte u jednom smjeru 60 kuna. Odredeni rezultati uvedenih popusta na zeljeznici vidljivi su i u podacima o broju putnika, pa je tako na liniji Rijeka – Zagreb u sijecnju broj putnika povecan za 32 posto, dok je na relaciji Zagreb – Split zabiljezen trend rasta od 56 posto.
Tomislav Sabic, direktor Prodaje i marketinga HZ Putnickog prijevoza naglasava kako je nakon provedene analize kapaciteta, broja putnika i razdoblja u godini, usvojena odluka o promotivnim cijenama na relacijama na kojima se ostvaruje manji broj putovanja.
Zahvaljujuci nizim cijenama, Sabic je potvrdio da od sredine sijecnja konstantno biljeze porast broja putnika na relacijama Zagreb – Rijeka i Zagreb – Split. Porast broja putnika krece se, ovisno o vlaku, od 20 do 50 posto.