To je moguće samo u Hrvatskoj: 'Osjećao sam se kao zadnja budala!'

Nakon što mu se pokvario laptop star svega par godina, čitatelj se za pomoć obratio servisu, s obzirom da mu je računalo neophodno za studij bilo još uvijek pod garancijom.

24.9.2014.
12:54
VOYO logo

Priču koja se teško može dogoditi na bilo kojem uređenom tržištu prenosimo u cjelosti:

''Pokvario mi se laptop star svega par godina. Laptop je plaćen 9.000 kn i dolazio je s garancijom od četiri godine. Naravno, prva prepreka je bila u firmi u kojoj je laptop kupljen. Promijenio se vlasnik i uprava, garancija više nije važeća, no službenik u toj firmi rekao mi je da će vidjeti kako mi može pomoći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ostavio sam mu broj mobitela i napomenuo da mi je laptop neophodan jer završavam studij računarstva. Dva tjedna kasnije nitko se nije javljao, pa sam ih odlučio nazvati.

'Vaš zahtjev se još uvijek obrađuje', rekli su. Tu mi je puknuo film i krenuo sam tražiti neovisne servise. Naišao sam tako na jednu ovlaštenu firmu i odlučio njima povjeriti servis svoga laptopa. U međuvremenu sam napravio dijagnozu - otišao je hladnjak na procesoru. Za neračunalni svijet, proces mijenjanja hladnjaka procesora je u rangu mijenjanja žaruljica na autima. Ako znaš što radiš i imaš žaruljice, traje najviše 10 minuta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predao ja laptop, za 10 dana stiže mail. Sam u sebi pomislim 'e super, mora da je popravljen'. Otvorim mail, a u njemu piše 'Pokvario vam se hladnjak, dostavljam vam račun'. Hvala lijepa gospodo, rekli ste mi upravo ono što sam ja vama rekao 10 dana prije.

Proces trajao mjesecima

Naravno, cijeli taj proces je već trajao mjesecima, a ja 'samo' moram završiti studij.

'Mora da ste tih 10 dana teško radili da otkrijete problem', bio je ogorčen čitatelj.

'Prvo što sam zamijetio da dvoje zaposlenika gleda u Facebook i Youtube, a drugih dvoje je na puš-pauzi (koje sam između ostalog čekao dobrih 10 minuta na pultu jer me nitko nije htio ni pitati tko i što sam ja).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No nema veze, rekao sam sam sebi dobro, samo da ga poprave. Gledam ja račun, 350 kn hladnjak, 150 kn instalacija operativnog sistema. Instalacija operativnog sistema? To nisam tražio niti naručio, uostalom to mogu napraviti i sam. Išao sam baciti oko i na cijene hladnjaka online, najskuplje na što sam naišao je bilo devet funti. Opelješit će me za tri puta veću cijenu, ali nema veze, samo da se napokon popravi. Instalaciju operativnog sistema ne želim, šaljem mail nazad.

Za osam dana (8!!!) dobivam odgovor s novim računom. Opet 500 kn - 350 kn hladnjak, 150 kn usluge ugradnje. Dakle, isti vrag, samo što sam s prvim računom mogao sebi uštedjeti sat-dva koliko je potrebno za instalaciju OS-a. Tu mi je već puknuo film, jednostavno sam platio 500 kn - samo sam htio da se taj laptop popravi. Sam proces je već sada trajao nekoliko mjeseci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I onda je nastupilo čekanje. Čekao sam najprije dva tjedna, a onda ih nazvao. Mi nemamo taj hladnjak u Hrvatskoj, moramo zvati tvornicu u Njemačkoj.

Rekoh dobro, možda je taj model problematičan. 26 dana nakon toga (ili 40 dana nakon što sam platio) još uvijek nema odgovora. Zovem servis, opet ista priča. Tu sam odustao s brigom o laptopu i prepustio sve mojem ocu koji ih je zvao svaka 2-3 dana. Dio je naručen, čekamo ga - svakodnevna priča. Na kraju, 68 dana nakon što je popravak laptopa plaćen - stiže mail: Dođite po svoje računalo.

Ništa od popravka

Oh sreće. Dolazim po svoj laptop, a dočeka me 'Nažalost ne možemo nabaviti taj dio, vratit ćemo vam novac. Trebalo vam je skoro tri mjeseca da mi sada to kažete? I cijelo to vrijeme je mojih 500 kn kod vas za ništa? Jednostavno sam se osjećao kao najveća budala na svijetu. Bez riječi sam izašao iz servisa. Poslao sam broj računa gdje da mi vrate novac, začudo im je trebalo "samo" 24 dana da mi vrate moj novac.

Nakon cijele te priče odnio sam laptop u mali privatni obrt u u Zagrebu. Trebalo im je šest dana za proces nabava-montiranje i naplatili su mi 180 kn koje sam platio kada sam došao po laptop. Ništa unaprijed. Potrošio sam skoro pola godine na servis laptopa koji je realno trajao šest dana'', ispričao je svoju priču ogorčeni čitatelj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jeste li i sami imali problema u ostvarivanju svojih potrošačkih prava? Poslali su vam račun za koji nemate pojma da ste ga napravili? Nudili su vam staru ragu u zamjenu za smartphone koji je na popravku? Prebacivali su vas s korisničke podrške, na poslovnicu do servisera i natrag? Nisu htjeli priznati reklamaciju? Takva i slična iskustva javite nam na naš mail vijesti@portal.net.hr

pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo