nastavljaju se radovi /

Tunel koji vodi u provaliju uskoro će dovršiti? Omišani još sumnjaju: 'Prije ću ja dobiti Eurojackpot

Najava nastavka radova na omiškoj obilaznici probudio je nadu da će se dovršiti tunel koji stoji nedovršen već šest godina

30.10.2019.
18:13
VOYO logo

 Tunel u Omišu zjapi već šest godina s izlazom na liticu. Mještani ga zovu "tunel iz ničeg u ništa", no svjetlo na kraju tunela ipak se nazire. Rješenje problema vidi se u najavljenom nastavku radova na omiškoj obilaznici.

Tunel vodi - u provaliju

Uz to, uskoro kreće i sanacija omiškog mosta, jednog od najprometnijih u državi. Prometna situacija u Omišu je tužni završetak jednog sretnog početka. Napravljen je samo dio nepostojeće brze ceste Trogir - Split - Omiš. Tunel koji vodi u provaliju napokon bi trebao dobiti nastavak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Vrijednost investicije kako smo dobili informaciju od Hrvatskih cesta iznosi oko 180 milijuna kuna. Mislimo da bi u iduće godinu-dvije kad se to izgradi prometnim gužvama u Omišu dobrim dijelom trebao doći kraj'', izjavio je zamjenik gradonačelnika Omiša Ivan Bartulović.

''Nadamo se da će radovi završiti u roku''

"Nadamo se s obzirom na to da je ozbiljan izvođač da će ti radovi u tom roku biti gotovi na zadovoljstvo svih građana tog područja", rekao je splitsko-dalmatinski župan Blaženko Boban.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A da će se "tunel iz ničeg u ništa", napokon povezati s mostom Omišanima i dalje zvuči - nestvarno.

''Prije ću se ja oženiti, dobitI jedno četvero-petero djece, možda dobiti na Eurojackpotu nego što će to se dovršiti, jer dugo se čeka, a nikako da se dočeka", komentirao je Omišanin Josip Mladin. 

"Sve do sada što su govorili, sve je palo u vodu tako da mislim da i ovo - dok ne vidimo bar nešto da se počelo raditi, pa ćemo možda početi vjerovati. Ovako, ne vjerujemo ništa, jer nema ništa", rekao je Omišanin Mijo Biskupović.

"To može biti gotovo! Pa mi smo izgradili autocestu od Karlovca do Zadra za tri godine, zašto ovo ne bi moglo biti gotovo? Može, ali treba raditi", izjavio je prometni stručnjak Stanko Smodlaka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A uskoro kreću radovi i na jednom od najopterećenijih i najprometnijih mostova u državi. Mostu preko kojeg svaki dan prijeđe najmanje 50.000 vozila. Nakon što se izradi projektna dokumentacija znat će se i dinamika sanacije te će se započeti s radovima.

"Ako se može montirati pontonski most, pa eto bar za ljude - ne znam za aute", smatra Mladenka Medić iz Omiša.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pontonski most, kažu u Hrvatskim cestama, nije opcija.

Dio radova koji će možebitno zahtijevati prekidanje prometa, obavit će se nakon završetka radova na novome mostu preko rijeke Cetine. Nakon izgradnje novog mosta s pristupnim tunelima bit će moguće zatvoriti postojeći stari most te završiti kompletnu sanaciju, poručili su iz Hrvatskih cesta.

Je li i ovo samo jedno u nizu obećanja, najbolje će pokazati - vrijeme.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo