Najmlađi hrvatski vlasnik Ferrarija u Hrvatskoj je Dan Lipošćak (23), uspješni automobilist i sin ogulinskoga kralja pastrve Ivice Lipošćaka. Hrvati vole i Bentley te Aston Martin. Upravo je Edo Crnčević, vlasnik tvrtke Spectator, koja je prije godinu dana postala predstavnik Astona Martina za regiju, bio vlasnik 300.000 eura vrijednog Bentleyja continental GTC, piše Večernji list.
arti-201002230405006Osječanin Branko Ostović, samozatajni bivši bankar, najveći je kolekcionar automobila u Hrvatskoj. U njegovoj je kolekciji jedan od samo 500 proizvedenih Alfa Romea 8C competizione i za njega posebno izrađeni Rolls Royce. Vrijedne aute posjedovao je i prije, ali tek 2006., nakon prodaje svoje Sonic banke za 30 milijuna eura talijanskoj banci Banco Popolare, počeo je kupovati 'kapitalce'. Njegova kolekcija vrijedna je 13,950.000 kuna.
Šibenski poduzetnik vlasnik trgovačkog lanca Jolly JBS, šoping centra, hotelskog kompleksa u Vodicama i sponzor ženskoga košarkaškog kluba Jolly JBS, Josip Stojanović, prvi je u Hrvatskoj kupio prestižni sportski coupe McLaren mercedes SLR.
Splitski gradonačelnik Željko Kerum formalno i nema bog zna kakve automobile. Jedan ferrari (430 spider) registriran je na nećaka, kupio ga je na braniteljsku povlasticu, a drugi na tvrtku.
Osim bivših – Silvija Marića i Gorana Vlaovića – ni jedan hrvatski nogometaš ili bogati nogometni djelatnik nema automobil vredniji od 2 milijuna kuna. Čak ni Zdravko Mamić. I njemu je bilo puno dati 900.000 kuna više za mercedes CL 65 AMG, luksuzniju izvedbu njegova mercedesa CL 63 AMG ,koji stoji 1,6 milijuna kuna. Isti automobil kao i izvršni dopredsjednik ispred Dinamova stadiona parkira i njegov brat Zoran, ali i kapetan plavih Robert Kovač.
Prethodni članak:
arti-201003110399006