PLASMAN BRANDOVA /

Podravka osvaja Katar: novim ugovorima otvoreno bogato tržište za proizvode

Malo po malo i Vegeta i Čokolino, ali i ostali Podravkini proizvodi na velika vrata ulaze u katarske kuhinje

23.4.2017.
18:21
VOYO logo

Hrvatski proizvodi  na policama trgovina jedne od najbogatijih država svijeta. Iako je Podravka na katarskom tržištu prisutna već dvije godine - ovo je novi zamah. 

"Podravka dobiva jakog partnera koji će joj omogućiti ulazak na sva prodajna mjesta u Katru te dugoročni razvoj poslovanja na jednom od ključnih tržišta regije Bliski istok i Sjeverna Afrika", rekao je Vedran Kelek, direktor prodaje Podravke Gulf FZE.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo je tek početak gospodarske suradnje dviju zemalja, ističu u Hrvatskoj gospodarskoj komori. "To je svakako iznimno važno za nas i uz ovaj politički poticaj i institucionalni od strane HGK ja se nadam da će to otvoriti tržište kao i drugim prehrambenim tvrtkama, tako i tvrtkama i iz drugih sektora", objašnjava Luka Burilović, predsjednik Hrvatske gospodarske komore.

Predsjednica je Kolinda Grabar Kitarović s dvodnevnim posjetom Kataru i obavljenim sastancima i te kako zadovoljna. "Naglasak je bio na gospodarstvu. Na razvoju gospodarske suradnje. Posebno poslovanju hrvatskih tvrtki ovdje u Kataru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ali i zainteresiranost Katara za incijtivu triju mora za energetksu politiku i infrastrukturu od terminala na Krku do cijelog prostora između Baltika, Jadrana i crnog mora", rekla je predsjednica.

Posljednjih godina izvoz Hrvatske u Katar raste, a lani je dosegnuo čak 51 milijun eura. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo