PLANIRAJU LI HRVATI KUPOVATI BOŽIĆNE POKLONE? /

Iznenadit ćete se kad vidite koliko ljudi na darove ne namjerava potrošiti niti kune

Image
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL

S druge strane, postoje i oni koji na božićne poklone misle potrošiti čak 4600 kuna.

19.12.2017.
11:08
Zeljko Lukunic/PIXSELL
VOYO logo

Vrijeme je blagdana i darivanja. Planiraju li građani kupovati božićne poklone i koliko novca za to misle izdvojiti, MojPosao je provjerio u anketi provedenoj na više od 3000 ispitanika.

Najveći broj ispitanika (39%) ne planira potrošiti novac na kupnju božićnih poklona. Kao razlog navode to što nemaju posao i primanja. "Sve će biti homemade pokloni", kaže jedan ispitanik, a drugi dodaje: "Imamo ove godine dogovor u obitelji da si ništa ne poklanjamo".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za blagdanske poklone 24% ispitanika planira izdvojiti do 1000 kuna, a kako neki od njih kažu vjerojatno i više 's obzirom na veliku obitelj'. Tako jedan ispitanik ističe kako će za poklone ove godine izdvojiti čak 4600 kuna. "Obitelj je velika, kad svima nešto kupim, ode i više od 1000 kuna", kaže jedan ispitanik, dok drugi dodaje da planira izdvojiti više od spomenutog iznosa 'ako uračuna i poklon za sebe'.

Do 500 kuna na poklone planira potrošiti 20% ispitanika, uglavnom na darove za djecu i najbliže članove obitelji. "Rijetke su prigode kada kupujemo poklone, nije bitno što, bitno je da je od srca i da barem sitnicom usrećimo svoje najmilije", komentar je jednog ispitanika, dok jedna ispitanica ističe kako je već 'kupila sve poklone u iznosu do 500 kuna'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Do 200 kuna za poklone će izdvojiti 17% ispitanika koji su, kako ističu, u mirovini, nezaposleni ili primaju minimalnu plaću.

"Nemam nego toliko, a volim nekome uljepšati dan", kaže jedan ispitanik, a drugi zaključuje: "Smatram da je to sasvim dovoljno za kupiti neki pristojan poklon najdražima".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo