veći promet rasadnika /

Pandemija je dovela do nove zanimacije: Hrvati se sve više okreću uzgoju voća i ukrasnog bilja

U vrtnim centrima iz dana u dan se prati što kupci najviše traže

18.3.2021.
8:10
VOYO logo

Pandemija je u posljednjih godinu dana, čini se, Hrvate okrenula novoj zanimaciji - sadnji i uzgoju voća i ukrasnog bilja. Naime, rasadnici imaju i po 40 posto veći promet nego prije. I dok jedni igraju na sigurno sa šljivama i jabukama, sve je više onih koji se okreću voću ili cvijeću koje se baš ne može vidjeti u svakom vrtu. 

Posvetili se svojim vrtovima

Nakon zdrave hrane i boravka na otvorenom, Hrvati su zbog koronavirusa došli i na ideju da se više posvete svojim dvorištima, vrtovima i voćnjacima. Najbolje vrijeme za to je upravo početak proljeća. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Došli smo malo po sadnice pošto se proljeće bliži. Htio bi malo ranih, malo kasnih sorti, tak da imam voća za cijelu godinu. Tražim trešnju. Trešnja je ipak najbolja'', rekao je Zvonko iz Žabnika.

''Cvijet božur je sad aktualan, on se sad sadi pa sam se odlučila za njega'', kazala je Jelena iz Nedelišća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U vrtnim centrima iz dana u dan se prati što kupci najviše traže, kako ne bi došlo do situacije da nečega nedostaje. 

''Najviše se radi o vanjskom ukrasnom bilju. To su znači male sadnice za kamenjare i dvorišta. Jesenska sadnja je nekako više za voćke, ali sada stvarno dobro idu voćke u tegli, traže se borovnice, brusnice, limuni, naranče, to najviše ide'', rekla je Maja Mihalic, voditeljica vrtnog centra.

Image
Građani su podijeljeni /

Nakon 120 godina ulaz u zagrebački Botanički vrt više nije besplatan. Pogledajte koliko ćete sada plaćati ulaz i zašto

Image
Građani su podijeljeni /

Nakon 120 godina ulaz u zagrebački Botanički vrt više nije besplatan. Pogledajte koliko ćete sada plaćati ulaz i zašto

U rasadnicima i vrtnim centrima još od jeseni zadovoljno trljaju ruke. Pandemije im nije donijela gubitke, nego promet veći nego ikada dosad. 

''Što se tiče korone, nas korona nije pokolebala. Kako su ljudi sve više boravili u svojim domovima tako su se odlučili i na uređenje dvorišta. Evo kod nas je potražnja za biljem već u ožujku 40 posto veća'', kazala je Mihalic.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ako se ovakav trend nastavi, u idućih nekoliko godina, do sada prazna dvorišta, vrtovi i balkoni, mogli bi dobiti sasvim novi izgled, s puno više voća i raznog ukrasnog bilja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo