Jako smo zadovoljni što smo nakon svega šest dana došli do minimalno planiranog cilja, ističe inovator Ivan Mrvoš. U manje od tjedan dana ispunio je cilj crowdfunding kampanje te skupio 1,22 milijuna eura (što je skoro devet milijuna kuna).
Mladi Solinjanin je oborio rekord na platformi za grupno investiranje Funderbeam SEE te je njegova kampanja za pametne klupe postala najveća kampanja na Funderbeamu do sada globalno. Investitori mu isplaćuju i dalje, a kampanja će ostati otvorena dok ne skupe dva milijuna eura.
''Mislim da je 290 investitora iz 21 države pokazatelj da radimo zbilja odličan posao. Vjerujem kako će iznos investicije u preostalim danima dodatno rasti, iako smo već sada najuspješnija hrvatska crowdinvesting kampanja na platformi ikada'', kazao je Mrvoš za 24 sata.
Pohvale je dobio i s vrha Funderbeam SEE-a.
''U prvoj kampanji su skupili tada najveći iznos na Funderbeam platformi, a iako su u međuvremenu prikupljeni iznosi narasli, opet su u samo šest dana prikupili više nego ijedna druga kampanja na platformi, globalno'', kaže Direktor Funderbeama SEE Damir Bićanić.
Magazin Forbes, podsjetimo, uvrstio je Mrvoša na listu 30 najperspektivnijih poduzetnika mlađih od 30 godina. Njegove pametne klupe krase i Arapski poluotok. Na njima, između ostalog, mobitele pune stanovnici Dohe i Tel Avivu.