Zaobilaznice koje život znače /

Ovo su nedovršene dionice koje ugrožavaju promet: Tri prometnice od milijardu kuna ne vode nigdje!

Da je karlovačka zaobilaznica dovršena kamion ne bi bio na pješačkom prijelazu na kojem je poginuo dječak

16.10.2018.
8:40
VOYO logo

Da je karlovačka zaobilaznica dovršena vozač kamiona nikada ne bi bio na pješačkom prijelazu na kojem je poginuo dječak.

Izgradnja te prometnice je započeta, ali izgrađen je samo jedan most. A to nije jedini prometni objekt bez funkcije u Hrvatskoj. Zato smo bili na putevima koji ne vode nigdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dvije godine nakon smrti desetogodišnjeg dječaka pod kotačima kamiona, teretna vozila bi trebala voziti karlovačkom zaobilaznicom.

"Ta dionica, koja ukupno vrijedi negdje 80 milijuna kuna, je u planovima Hrvatskih cesta do 2020. godine da se krene u izgradnju", rekao je ministar prometa Oleg Butković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ali izgradnja je već počela. No, ovaj most nije spojen ni sa čim jer pristupne ceste nikad nisu izgrađene. Most dugačak 304 metra napravljen je davne 2009. i takav stoji i danas.

Odnosno, gotovo isti jer neki njegovi dijelovi ipak nedostaju. Kad već nemaju koristi od njega vozači i Karlovčani, imaju sakupljači starog željeza.

"Otkad je tu most, sve je pokradeno. On služi nama za šetnju. Služi da ljudi dolaze tu i kradu željezo. Znači, za ništa", komentira Nataša Lemić iz Karlovca.

Vjerovali ili ne, nije jedini takav.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Most preko Drave vrijedan je 280.000.00 kuna, a trebao je biti dio međunarodnog prometnog koridora Pet C. Most je izgrađen, otvoren, ali ni on nije povezan ni sa čim. Ipak, iz HAC-a nas upozoravaju da hrvatski Golden Gate od milijardu kuna ima svoju svrhu.

"U tijeku su radovi na opremanju mosta koji su dio ugovora opremanja trase poddionice most Drava-čvor Osijek. Most je u funkciji gradilišnog prometa za nastavak izgradnje autoceste kroz Baranju", govori ministar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A da nisu u pitanju samo mostovi, pokazuje već slavni primjer iznad Omiša.

Tunel u sred stijene zamišljen je kao dio fantomske omiške zaobilaznice. Bit će završena, obećava i posljednji u nizu ministara prometa, a košta 50.000.000 kuna.

"To je definitivno u prometnom smislu dionica koja će imati apsolutno prioritet", naglasio je Oleg Butković, ministar prometa.

Kad će sve ove prioritetne prometnice od državnog značaja biti gotove, ne znamo. No, znamo da sada tri prometna objekta ukupne vrijednosti više od milijardu i sto milijuna kuna vode - nigdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo