nema bolje promocije / Ovako izgleda spot za Dubrovnik i Fedde Le Granda iz perspektive dvojice 20-godišnjaka

Video je sniman osam dana prije, tijekom i nakon Revelin festival elektronske glazbe. Od otoka Lopuda, vidikovca Srđa te starog grada obuhvaćene su više manje najljepše lokacije u gradu i okolici

4.10.2016.
13:09
VOYO logo

Grad Dubrovnik nikada nije imao ovakav promotivni film koji prikazuje ljepote grada tijekom dana, a kad padne noć, svu raskoš 75. najjačeg kluba na svijetu, Revelina, što Dubrovnik svrstava u jedan od najpoželjnijih gradova za mlađu populaciju.

Image
'opako' u svijetu elektronike /

Ambiciozni Hrvati: sa dvadeset godina rade videe za najbolje svjetske zvijezde!

Image
'opako' u svijetu elektronike /

Ambiciozni Hrvati: sa dvadeset godina rade videe za najbolje svjetske zvijezde!

20-godišnjaci Matija Škalić i Matej Matijević ambiciozno su krenuli u projekt nazvan "ClubTV" od čiste nule, sa već prethodnim znanjem iz snimanja i video produkcije, a unazad pola godine na spisak svojih videa uspjeli su staviti imena poput Ferreck Dawna, Mark Knighta, Bingo Playersa, zagrebačkog dj-a Matrode, R3haba, Claptonea, Paul Van Dyka i mnogih drugih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Club TV

Club TV

Video je sniman osam dana prije, tijekom i nakon Revelin festival elektronske glazbe. Od otoka Lopuda, vidikovca Srđa te starog grada obuhvaćene su više manje najljepše lokacije u gradu i okolici, a video je začinjen nastupom jednog od najboljih svjetskih DJ-eva, nizozemca Fedde Le Granda.

"Ideja nam je bila uklopiti noćni život Dubrovnika, koji prije svega nas mlade zanima, sa ljepotama grada, te uz to sve ukomponirati da izgleda kao spot za Fedde Le Granda, koji je veliki ljubitelj naše obale, i kad god dolazi nastupati, dođe dan prije ili ostaje dan poslije da si uzme vremena za uživanje", rekao je ovaj dvojac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hell's kitchen
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo