VEČERAS NA RTL TELEVIZIJI /

Ova je pjesma u rekordnom roku postala svjetski hit!

Image
Foto: RTL

Jeste li znali da je uvodna pjesma iz serije 'Avenida Brasil', koja večeras u 20 sati kreće s emitiranjem na RTL Televiziji, u rekordnom roku postala hit na radiju i u disco klubovima?

27.5.2013.
13:34
RTL
VOYO logo

Pjesma "Danza Kuduro", koju su otpjevali Don Omar i Lucenzo, već je na početku emitiranja serije "Avenida Brasil" bila lansirana na prvo mjesto radijskih ljestvica najslušanijih skladbi, da bi prošlog ljeta pjesma postala poznata u cijelom svijetu.

Koliko je bila popularna, dokazuje činjenica da se pjesma mjesecima nije skidala s Billboardove ljestvice 50 najslušanijih latino-američkih pjesama te je, osim u Južnoj Americi, bila nositelj radijskih ljestvica i u Australiji, SAD-u i Europi (Italiji, Austriji, Nizozemskoj, Švedskoj, Njemačkoj, Švicarskoj, Španjolskoj, Rumunjskoj i Bosni i Hercegovini), a njezin videospot na Youtubeu dosad je pogledalo preko 447 milijuna ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ŠTO JOŠ MORATE ZNATI O SERIJI 'AVENIDA BRASIL':

  • Iako ima sve što prava telenovela mora imati: lijepu ženu koja se vraća u rodni kraj osvetiti zloj maćehi, ljubavne trokute, intrige, opsesiju i tajanstveno ubojstvo, serija „Avenida Brasil“ u rekordnom je vremenu postala i više od samog televizijskog projekta. Zahvaljujući velikom budžetu od otprilike 45 milijuna dolara  i nevjerojatnoj priči o nižem i srednjem sloju građana (a ne o bogatašima kao što je bio slučaj s posljednjim projektom „A Favorita“) u kojoj se pronašla polovica Brazilaca, autor i scenarist serije João Emanuel Carneiro preko noći je postao jedan od najutjecajnijih osoba, a serija događaj koji je promijenio razmišljanja mnogih Brazilaca.
Image
Foto: RTL
  • Televizijski kanal Globo TV ni jedne sekunde nije dvojio treba li ili ne prikazivati seriju „Avenida Brasil“. Čak štoviše, odmah je prepoznao potencijal tog projekta uspoređujući ga s velikim filmskim hitom „City of God“ iz 2002.. Tijekom sedam mjeseci emitiranja serije Globo TV je samo od reklama zaradio preko milijardu dolara, a za nekoliko sekundi reklamnog prostora serije borili su se svjetski brendovi poput Procter & Gamblea, Pampersa, Kie, Volkswagena i Forda, a koji su plaćali i do 400 tisuća dolara za 30 sekundi reklamnog prostora.
  • Serija "Avenida Brasil" postala je hit među brazilskim gledateljima već od prve epizode. Mnoge je scena u kojoj maćeha fizički i psihički zlostavlja djevojčicu toliko šokirala da su ostavljali komentare na svojim Tweeter i Facebook profilima. Broj tvitera rapidno je rastao s novim epizodama, a posljednja je epizoda doslovno srušila internet u Brazilu.
  • Malena glumica Mel Maia jednim je novinama priznala da joj je Adriana Esteves pomogla već pri prvoj zajedničkoj sceni jer je se djevojčica itekako uplašila. „Bilo me strah glumiti s Adrianom. Jako sam se uplašila kada smo prvi put stale pred kameru kako bi snimile prvu zajedničku scenu. Uistinu je izgledala kao zla vještica iz priče o čarobnjaku iz Oza“, rekla je Maia.
Image
Foto: RTL
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike