I na zagrebačkom planu u fokusu vladajuće koalicije je
željeznica. SDP-ov kandidat za šefa metropole - obećava gradski
metro.
Zagrebačka željeznica je iskorišteni potencijal koji će uskoro
biti kralježnica javnog prijevoza, tvrdi RajkoOstojić.
"Prugu ne treba graditi, ona već postoji i napravljena je da tori
prsten oko grada Zagreba. Svega 10 posto potencijala prigradske
željeznice koristimo danas", tvrdi Ostojić.
Bolje korištenje znači gradnju 10 novih željezničkih postaja na
području grada, i jače povezivanje sa mrežom autobusa i
tramvaja.
O svemu ovome putnici slušaju s oprezom - jer kažu, godinama
svjedoče baš suprotnom. Zagrebački metro pozdravljaju i
stručnjaci – no i pozivaju na razradu.
"Tu prije svega mislim na povezivanje i prema Dugom Selu, i
Velikoj gorici, Savskom Marofu, Zaboku, i Jastrebarskom", izjavio
je MladenNikšić, Zavod za
želj. Promet, Prometni fakultet.
Pobijedi li, Ostojić radove najavljuje već u lipnju. No, otkud
novac za projekt koji u HŽ-u procjenjuju na 200 milijuna
kuna?
"Radi se izračun, napravit će se zajedno s hrvatskom željeznicom,
povući će se iz EU fondova, nažalost grad Zagreb do danas nije
povukao ni jedan euro iz fondova".
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/c86f60bc-8e6f-11ec-9a20-0242ac120018/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Sve to nije impresioniralo aktualnog šefa Zagreba, koji je birače
mamio fiš-paprikašem.
"Sijanje iluzija je praksa u predizborno vrijeme. Oni
predstavljaju projekte ovih 15-20 dana i onda će otići, a na meni
je da nastavim raditi svoj posao", kazao je
MilanBandić.
SDP je iz ladice izvukao postojeći projekt – koji je ostvariv u
dvije godine, tvrde u HŽ-u. No, samo ako bude dogovora.
"To je odličan program koji je bio na raspravi i u skupštini
grada zagreba 2009 godine, međutim svi su razgovori zastali,
izgleda da nitko nema previše volje...", rekao je
DarkoPeričić, predsjednik
uprave HŽ Infrastrukture.
Tek će se doznati hoće li i ovaj put sve ostati na papiru.