Milijun noćenja Turistička zajednica gradaOpatija ove je godine zabilježila tjedan dana ranije nego prošle godine – već 13. rujna "prebačena" je sedmeroznamenkasta brojka, što pokazuje da se dobri turistički rezultati na području TZ grada Opatija nastavljaju i u posezoni.
Tako je, nakon rekordne sezone i kolovoza u kojem je broj noćenja u odnosu na prošlu godinu porastao za 5 posto, rujan u prva dva tjedna donio novi rast od 4 posto dolazaka i noćenja. Ukupno je od 1. do 14. rujna u Opatiji boravilo oko 22 tisuće gostiju koji su ostvarili 75 tisuća noćenja, pri čemu je najtraženiji bio hotelski smještaj s 4 i 5 zvjezdica.
Najbrojniji su bili gosti iz Njemačke koji su zabilježili 3 posto više noćenja i 8 posto više dolazaka nego lani. Na drugom mjestu su Austrijanci koji su ponovili prošlogodišnje brojke, a na trećem mjestu domaći gosti koji su iskoristili lijepo vrijeme u rujnu za produžetak godišnjih odmora te ostvarili 3 posto dolazaka i 6 posto noćenja više nego u istom razdoblju protekle godine. Velik porast ostvarili su i gosti iz Ujedinjenog kraljevstva, kojih je bilo 18 posto više nego prošle godine, uz rast noćenja od 26 posto.
"Ostvareni pokazatelji rezultat su brojnih investicija i ulaganja u podizanje kvalitete smještaja, aktivne promocije Opatije na domaćem i stranim tržištima te realizacije niza projekata usmjerenih ka jačanju atraktivnosti destinacije. Svoj doprinos tome svakako su dala događanja poput RetrOpatije i Carskog grada, a posebno su strani i domaći gosti uživali u Opatijskom vremeplovu, projektu kroz koji je posjetiteljima pruženo emotivno, uzbudljivo i edukativno iskustvo upoznavanja bogate opatijske povijesti i tradicije", istaknula je direktorica Turističke zajednice grada Opatija, Suzi Petričić.
Prema sadašnjim pokazateljima, Opatija će imati još jednu rekordnu turističku godinu. Od 1. siječnja do 14. rujna broj noćenja (ukupno 1.008.405) povećan je za 2 posto, broj dolazaka (ukupno 312.562) za 3 posto, a dobar "booking" najavljen je i do kraja godine, posebno u hotelskom smještaju više kategorije. Nakon ljetnih radosti, jesen će obilježiti kongresni turizam, a zimske mjesece atraktivne manifestacije.
"Rujan, listopad i studeni tradicionalno su u znaku kongresnog turizma, a već su krenule aktivnosti za realizaciju događanja u posezoni poput Adventa u Opatiji i Festivala čokolade koji će vjerujemo također pojačati turističke i financijske rezultate ostvarene u 2019. godini", zaključila je Petričić.