U usporedbi s očekivanjima od prije nekoliko godina, kupci danas neprestano eksperimentiraju s raznim načinima potrage za proizvodima i uslugama, zahtijevajući praktičnost i brzinu, pri čemu interakcija sa zaposlenicima tvrtke postaje jednako važna kao i sam proizvod. Moglo bi se reći da je za poznavanje ključnih čimbenika rasta poslovanja potrebno puno pažnje posvetiti korisničkom iskustvu, a to najbolje možemo tako što ćemo pokušati na svijet gledati očima svojih kupaca.
Stručnjaci iz tvrtke Oracle konstantno razvijaju platforme za upravljanje korisničkim iskustvom koji tvrtkama olakšavaju razumijevanje tko su njihovi kupci i u kakvom su odnosu s njihovim brandom. Korištenjem umjetne inteligencije tvrtke imaju mogućnost odmah prepoznati ključne osobine svojih kupaca. Zatim se, prema njihovim interesima, pripremaju personalizirane ponude koje se predstavljaju u trenutku kada postoji najveća vjerojatnost da će ih kupac prihvatiti. Ovakav tehnološki inovativan pristup implementira kontekst korisničkih podataka u realnom vremenu, s ciljem da se kupcima ponudi personalizirano iskustvo u međusobnoj povezanosti s brandom.
CX Leader Circle ekskluzivna je konferencija koja služi kao platforma za diskusiju između customer experience menadžera iz Austrije, Češke, Mađarske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovenije i Hrvatske, koji se sastaju kako bi razgovarali o najnovijim trendovima i njihovom utjecaju na razvoj poslovanja. U organizaciji tvrtke Oracle, konferencija se održala u Zagrebu i bila je posvećena ključnim pitanjima vezanim za automatizaciju marketinga, učinkovitu prodaju i planiranje.
Konferenciju je otvorila Anamarija Mlinarić, Oracle CX prodajni zastupnik za Adriatic regiju, koja je u kratkim crtama objasnila važnost korisničkog iskustva te najavila zanimljive prezentacije nekih od vodećih stručnjaka na tom području.
Katarina Pranjić, direktorica i konzultantica za korisničko iskustvo iz tvrtke Radilica d.o.o., u svojem je izlaganju prikazala niz načina kojima uspješno ovladavanje soft skills vještinama može unaprijediti poslovni uspjeh te objasnila na koji način stvoriti emocionalnu vezu s korisnicima. Hani Sabawi, Oracle stručnjak za korisničko iskustvo i poslovni razvoj, govorio je o mogućnostima diferenciranja svojeg brenda u odnosu na ostale pružanjem izvrsne usluge i potpunom prilagođavanju krajnjem korisniku, kao i o svladavanju fenomena ekonomije podataka. Domagoj Markovina, voditelj odjela za upravljanje odnosima s kupcima iz tvrtke CS Computer Systems objasnio je najbolju praksu u implementaciji alata za automatizaciju marketinga korištenjem omni-channel pristupa i napredne orkestracije komunikacije sa krajnjim korisnikom.
Transformacija odnosa kupca prema brandu danas zahtijeva od tvrtki da preusmjere svoje poslovne prioritete. Rast poslovanja više se ne bazira samo na rezanju troškova i rastu prihoda. Umjesto toga, tvrtke se fokusiraju na korisnika pokušavajući u što kraćem roku odgovoriti na svaki njegov zahtjev, pružiti mu sve potrebne informacije i prilagoditi se svim njegovim potrebama.
Strategija poslovanja prilagođena potrebama krajnjeg korisnika rezultirat će povećanjem lojalnosti, a sukladno tome i povećanjem prihoda te korisničkog angažmana. Rješenja koja Oracle nudi omogućuju tvrtkama da iskoriste kontekst korisničkih podataka u realnom vremenu kako bi ponudili visoko personalizirano iskustvo u svakoj interakciji sa svojim kupcima.
Više o Oracle CX uslugama u oblaku potražite OVDJE.