Održana Oracle CX Leader Circle konferencija
U usporedbi s očekivanjima od prije nekoliko godina, kupci danas neprestano eksperimentiraju s raznim načinima potrage za proizvodima i uslugama, zahtijevajući praktičnost i brzinu, pri čemu interakcija sa zaposlenicima tvrtke postaje jednako važna kao i sam proizvod. Moglo bi se reći da je za poznavanje ključnih čimbenika rasta poslovanja potrebno puno pažnje posvetiti korisničkom iskustvu, a to najbolje možemo tako što ćemo pokušati na svijet gledati očima svojih kupaca.
Stručnjaci iz tvrtke Oracle konstantno razvijaju platforme za upravljanje korisničkim iskustvom koji tvrtkama olakšavaju razumijevanje tko su njihovi kupci i u kakvom su odnosu s njihovim brandom. Korištenjem umjetne inteligencije tvrtke imaju mogućnost odmah prepoznati ključne osobine svojih kupaca. Zatim se, prema njihovim interesima, pripremaju personalizirane ponude koje se predstavljaju u trenutku kada postoji najveća vjerojatnost da će ih kupac prihvatiti. Ovakav tehnološki inovativan pristup implementira kontekst korisničkih podataka u realnom vremenu, s ciljem da se kupcima ponudi personalizirano iskustvo u međusobnoj povezanosti s brandom.
Konferenciju je otvorila Anamarija Mlinarić, Oracle CX prodajni zastupnik za Adriatic regiju, koja je u kratkim crtama objasnila važnost korisničkog iskustva te najavila zanimljive prezentacije nekih od vodećih stručnjaka na tom području.
Katarina Pranjić, direktorica i konzultantica za
korisničko iskustvo iz tvrtke Radilica d.o.o., u svojem
je izlaganju prikazala niz načina kojima uspješno ovladavanje
Strategija poslovanja prilagođena potrebama krajnjeg korisnika rezultirat će povećanjem lojalnosti, a sukladno tome i povećanjem prihoda te korisničkog angažmana. Rješenja koja Oracle nudi omogućuju tvrtkama da iskoriste kontekst korisničkih podataka u realnom vremenu kako bi ponudili visoko personalizirano iskustvo u svakoj interakciji sa svojim kupcima.
Više o Oracle CX uslugama u oblaku potražite OVDJE .