A da mu je potpora itekako potrebna - potpuno je jasno. BDP pada vec dvanaesti kvartal za redom. Procjene govore da se u mjesecu sveopceg darivanja necemo vise hvatati za novcanike nego do sada. Ostajemo na otprilike 11 milijardi kuna, otprilike ista razina kao i prosle godine. Raznolika blagdanska ponuda, sto na otvorenom, sto na zatvorenom - u trgovackim centrima, itekako mami...
Stagnacija devet mjeseci
Ponuda mami, samo je pitanje, uz ovu krizu, koliko cemo trositi, a koliko cemo samo gledati izloge. Ipak, ovo bozicno ozracje svakako utjece na nase potrosacke navike. Jos jedan podatak koji je iznio HGK mozda najbolje oslikava situaciju u Hrvatskoj. Promet na malo vec devet mjeseci stagnira. Iz tog se da zakljuciti da su gradani odlaske u trgovine zbilja sveli na minimum, javlja HTV.
U svakom zlu neko dobro, cini se da su domaci potrosaci promijenili svoje navike, kupuju racionalnije, domace proizvode, pametnije trose.