"Riječ je o liniji koja nije izravna, nego se presjeda na postaji Strizivojna – Vrpolje. Odlučio sam se za nju, jer je relativno brza – u Zagreb je vlak trebao stići u 12.20 sati i jer mi je to odgovaralo zbog veze za nastavak mojeg poslovnog putovanja u Istru. Normalno sam desetak minuta prije polaska vlaka kupio kartu i nitko me nije upozorio da postoji bilo kakav problem", ispričao je jedan nezadovoljni Osječanin za Glas Slavonije.
Na kiši čekali sat i pol vremena
Nakon što je vlak došao do postaje Strizivojna – Vrpolje, putnici su na kiši na tamošnjem kolodvoru čekali 15-ak minuta. Vlaka za Zagreb nije bilo. "To mi se učinilo čudnim jer nas vlak obično čeka, presjedamo i odmah krenemo. Otišao sam do prometnika pitati što se događa, a zatekao sam ga punih usta kako jede sendvič. Na moj upit zašto nema vlaka, neljubazno mi je odgovorio da su upravo saznali da je nekakav štrajk vlakovođa u Srbiji i da vlak na koji trebamo presjesti, koji prometuje na liniji Beograd – München, jednostavno neće doći! Pitao sam ga zašto nas nitko o tome nije obavijestio sada, ili čak prije puta, a on mi je odbrusio da se, ako želim, mogu idućim vlakom vratiti u Osijek i da će mi novac biti vraćen", ispričao je nezadovoljni putnik. Odlučio je nastaviti putovanje.
Idući vlak, ispričao je, stigao je u Strizivojnu za gotovo sat i pol, te nije bio brzi nego putnički vlak, koji je doslovce "stao u svakome selu".
U Zagreb stigli s tri sata kašnjenja
"Takvim tempom u Zagreb smo stigli tek u 15.10 sati, dakle gotovo tri sata nakon planiranog vremena i zato nisam stigao na autobus za nastavak putovanja", ispričao je Osječanin, kojeg zanima kako je moguće da u Osijeku nisu znali za probleme u Srbiji.
Milan Maksimović, menadžer Putničkog prijevoza HŽ-a u Regionalnoj jedinici Vinkovci (koja je zadužena i za osječke putničke linije), kazao je da je subotnji štrajk vlakovođa u Srbiji bio nenajavljen, te da su tog dana imali problema sa svim vlakovima na međunarodnim linijama koji su iz Srbije trebali preko Hrvatske ići za druge zemlje.
"No, naravno, to ne opravdava takvo ponašanje prometnika koji je, čim je dobio informaciju, morao obavijestiti putnike na postaji Strizivojna – Vrpolje. Drugi brzi vlak nismo mogli osigurati, ali zato pozivam sve navedene i druge putnike koji se osjećaju zakinutima neka nam se što prije jave pisanim putem pa ćemo vidjeti što možemo učiniti", kazao je Maksimović.