Jedva čekate ručati u najdražem restoranu? Recite to na Facebooku. Jedva čekate popiti piće u omiljenom kafiću? Podijelite to sa svima na Instagramu. Jedva čekate otići u kazalište, na koncert ili festival? Detaljno razgledavati i bez žurbe ili ustručavanja s polica odabirati najkvalitetnije proizvode? Posjetite jedvacekam.hr i pozovite svoje prijatelje da učine isto. Za najkreativnije #jedvacekam poruke osiguran je medijski prostor na RTL-u, Jutarnjem listu, Lideru, Radio grupi, Laganini.fm-u, Yammatu, Go2Digitalu, N1, 24sata, Tportalu, Dnevnik.hr-u, Journal.hr-u, Novoj TV i drugima, što znači da upravo vaš omiljeni brend može postati nacionalno poznat.
Mehanizam je sljedeći: na web-stranici jedvacekam.hr pomoću jednostavne aplikacije objavite svoju poruku o tome što jedva čekate učiniti nakon ukidanja izvanrednih mjera i pružite podršku omiljenom brendu, tagirajte ga, distribuirajte svoj jedinstveni uradak na društvenim mrežama te izazovite nekog na isto! Jednostavno je, a vašem kafiću, frizeru, osteopatu, fitness studiju, modnom stilistu, dispečeru marmelade, kozjeg sira ili starter kulture... puno će značiti u ova čudna vremena.
Riječ je o akciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), koja ovih dana ima misiju: osvijestiti važnost kreativnosti i pokazati koliko ona može pripomoći gospodarstvu i boljoj budućnosti, a pritom istaknuti kvalitetne proizvode, tvrtke i pojedince. Ovom akcijom čitava zemlja postaje kreativna agencija, a svaki brend potencijalno velik i nacionalno poznat brend.
Upravo je sada pravo vrijeme da stanemo iza svih onih brendova, gospodarstvenika, obrtnika, umjetnika, ugostitelja, inovatora i pojedinaca čija nam inovativnost u svakodnevici toliko znači, a čega smo u izolaciji postali svjesniji no ikada. – svojom kreativnošću možemo im pružiti prepoznatljivost diljem zemlje. Podijelite što jedva čekate nakon završetka pandemijskih mjera i kreirajte svoju poruku cijeloj Hrvatskoj – istaknite najdražeg, drugog najdražeg, petog i desetog najdražeg pružatelja usluge, ukažite na njegovu kvalitetu i pomozite mu ostvariti vidljivost! Jer kreativnost čini razliku.
A da kreativnost čini razliku potvrdili su i renomirani hrvatski redatelji Vinko Brešan, Hrvoje Hribar i Goran Vitez te producentske kuće InterFilm i Kinorama koji su isječke svojih filmova – Kako je počeo rat na mom otoku, Maršal, Što je muškarac bez brkova i Šuma sumarum dali na korištenje kampanji #jedvacekam.
"Kako bismo vam olakšali unos vaših favorita, na jedvacekam.hr obuhvatili smo bazu svih poduzetnika, obrta i ustanova, a uz to smo uključili i mogućnost samostalnog upisivanja vašeg omiljenog brenda. Uz javnost i pojedince, također pozivamo i medije, pružatelje oglašivačkih usluga, proizvođače, javne ustanove i sve druge zainteresirane da se priključe akciji sa svojim idejama. Ako želite podržati projekt, više ste nego dobrodošli javiti se na hura@hura.hr", poručuju.