Iz glavnog centra promatrat će se koliko automobila ima na ulicama i gdje nastaju "čepovi". Njih će, doduše, biti malo jer semafori će biti automatizirani te će sami reagirati i propuštati trakove na kojima se stvaraju gužve, piše Večernji list.
Da prilagode brzinu kad, primjerice, padne kiša vozače će upozoravati promjenjivi prometni znakovi, koji će za ružnog vremena pokazivati najveću dopuštenu brzinu od 40 kilometara na sat, a čim izađe sunce, brojka će se podići na 60.
Iz glavnog prometnog centra nadzirat će se tko zauzima žute trakove tramvajima i autobusima kako bi se upozorilo bahate vozače, a dugoročno se smanjilo vrijeme kretanja javnog prijevoza barem za minutu, dok se promet zbog diplomacije i ostalih gostiju metropole više neće zaustavljati jer će za posebna vozila postojati i poseban VIP koridor.
Osim što će javni prijevoz biti brži, čekanja u autobusima i tramvajima smanjit će i činjenica da će se karte moći kupiti elektroničkim putem.
Ideje su ovo Grada Zagreba o tome kako
unaprijediti sustav prometa u glavnom gradu, a sve to, zamišljeno
načelno, u jedan će projekt morati sažeti tvrtka koja se javi na
natječaj vrijedan tri i pol milijuna kuna, a
kojem je cilj upravo izrada Studije izvodljivosti i isplativosti
uspostave automatskog upravljanja prometom.