Hrvatska televizija nije prekršila Zakon o elektroničkim medijima emitirajući više propagandnih poruka nego li je to dozvoljeno. Ustvrdili su to u reagiranju s javne dalekovidnice demantirajući tako tekst u kojem ih se proziva da nisu poštivali odredbu o najviše šest minuta reklama u sat vremena te da su devet puta u posljednja tri mjeseca prekršili Zakon.
S HRT-a pojašnjavaju kako na temelju Zakona u terminu između 18 sati i 22 sata smiju emitirati šest minuta reklama u jednom satu programa, dok izvan tog termina smiju emitirati devet minuta.
Ujedno su pojasnili i problem sponzoriranih emisija.
"Napominjemo kako sponzorirane emisije prema Zakonu ne ulaze u spomenutih šest odnosno devet minuta oglašavanja po satu, stoga HRT ni u tom dijelu ne krši Zakon", stoji u priopćenju Službe za odnose s javnošću HRT-a.
Također dodaju kako je sa sjednice Vijeća za elektroničke medije televizijskim nakladnicima poslan dopis na osnovu kojega će morati uskladiti emisija pod pokroviteljstvom sa Zakonom, no da ga oni dosad nisu dobili.
Vezani člancak:
arti-201104180086006