Nije valjda da će ovo biti slogan turističke 2011.?

Nakon što je objavljen Akcijski plan hrvatskog turizma za 2011.

9.11.2010.
19:31
VOYO logo

Naime, jedna od mjera za međunarodno tržište je nazvana 'Dođi u Hrvatsku', što je odmah dalo materijala onima sa smislom za humor. Tako je poznati karikaturist Siniša Mareković zaključio da je novi slogan prekompliciran, te ga je skratio na formu razumljivu svim govornicima engleskog jezika. Tako je 'Dođi u Hrvatsku' reducirano na 'Ajd dođi', pa na 'Aj tu', te konačno prevedeno u svima razumljivo 'i2!'.

Šalu na stranu, Danas.hr je dobio odgovor iz Ministarstva turizma znači li naziv njihovih mjera za privlačenje stranih turista da je to ujedno i budući slogan kampanje za iduću sezonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Danas, kao i prijašnjih godina su, za aktivnosti unutar programa, prikazanog u okviru Akcijskog plana hrvatskog turizma, korištena opisna imena. Spomenuti nazivi programa, stoga, niti prije, niti sada, nisu bili korišteni kao marketinški slogani, već je riječ o opisnim nazivima za te aktivnosti. Sukladno marketinškoj strategiji, osmišljavanje slogana kojima se promovira hrvatski turizam, ulazi u djelatnost marketinških agencija. Javni poziv za oglašavanje Hrvatske turističke zajednice u promotivnim kampanjama i/ili promotivno/prodajnim kanalima organizatora putovanja i zračnih prijevoznika u 2011. godini otvoren je do 21. prosinca 2010. godine, a ukoliko predviđena sredstva ne budu iskorištena do tog datuma, rok se produžuje do 31. prosinca 2010. godine", poručili su iz Minstarstva turizma.

Prethodni članci:

arti-201005060402006 arti-201004100254006 arti-201004110286006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo