Vozač autobusa Autotroleja na liniji sedam u Rijeci prošle je nedjelje na grub i neugodan način izbacio dvije putnice iz autobusa, javlja Novi list.
Dvije su putne karte u vrijednosti od 3,10 eura željele platiti novčanicom od 10 eura na što je vozač burno reagirao i izbacio ih iz autobusa, prepričava jedna od putnica Zvijezdana Hirschsteiner. Ona i njezina prijateljica prošle su nedjelje pješice otišle do Trsata, a u poslijepodnevnim su se spustile do središta grada gdje su se odlučile ukrcati na autobus broj 7.
"Ušle smo u autobus na stanici kod nekadašnje Slavice u centru grada. Htjele smo kupiti dvije karte koje koštaju tri eura i 10 centi", prepričava Zvijezdana i dodaje kao ih je vozač upitao imaju li sitnog novca, no nisu imale dovoljno kovanica i karte su u tom slučaju htjele platiti novčanicom od 10 eura i 10 centi. Time bi vozaču odmah bilo lakše vratiti putnicama sedam eura.
Vozač je, kaže, počeo galamiti i postao izrazito neugodan prema putnicama. "Počeo je vikati na nas da on nije kiosk, nego vozač. Nije nam htio prodati karte", rekla je Zvijezdana.
"Na idućoj je stanici počeo vikati na nas da izađemo van iz autobusa. Vikao je 'Van! Van' na što smo se prepale i na kraju izašle iz busa. Odlučile smo čekati iduću sedmicu", objašnjava putnica.
Neugodan je događaj prijavila Autotroleju, a fotografirala je i registarske oznake autobusa.
"Nije bilo nikakvog razloga ni povoda da tako viče na nas pred ostalim putnicima. Nismo htjele platiti novčanicom od sto eura, nego od deset, još smo pritom dale i deset centi da njemu bude jednostavije vratiti ostatak novca, tako da zaista ne razumijem vozačevu reakciju", rekla je.
Upit je poslan Upravi Autotroleja iz koje su javili da su se putnici ispričali zbog neugodnog iskustva te istaknuli da je ponašanje vozača bilo neprimjereno.
"Ponašanje vozača nema opravdanja, ali uvijek postoje pojedinci koji svojim ponašanjem odskaču i stvaraju lošu sliku o vozačima Autotroleja", stoji u njihovoj objavi.
Istaknuli su da je pritužbom putnice upoznata Služba prometa koja će detaljno ispitati cijeli slučaj i postupiti sukladno njihovim internim aktima koji se u ovakvim slučajevim primjenjuju. "Ovim putem se još jednom ispričavamo gospođi Hirschsteiner kao i njezinoj prijateljici te se nadamo da će prilikom iduće posjete gradu ponovno koristiti javni gradski prijevoz kao što su to činile i danas", zaključili su.