Hrvatsko narodno kazalište jako je naljutio jučerašnji prilog o redu za Orašara u RTL Direktu.
Naime, Zlatko Hasanbegović nam je ispričao da je sve to
bila lijepa predstava
koju je režirala indentantica HNK, da je namjerno
otvorila samo jednu blagajnu umjesto tri da bi ljudi čekali u
redu, i da je unaprijed unajmila dron da bi gužvu ispred HNK
snimila.
Iz HNK su danas napisali da su se ulaznice normalno prodavale on-line, i da je polovina prodana upravo tako, ali da je nažalost došlo zbog tehničkih problema. Kažu da su prednost pri kupovini dali onima koji su čekali u redu, ali i da dron nisu naručili da snime gužvu.
"Snimke iz zraka naručene su za potrebe izrade promo materijala Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu. Između ostalog, taj će materijal biti korišten za promociju grada Zagreba i njegove kulture, a time i Republike Hrvatske te će biti predstavljen i kao materijal u sklopu projekata iz programa „Kreativna Europa 2014-2020“ za koje je sredstva HNK u Zagrebu dobio od Europske komisije", priopćili su iz HNK.
Dakle u ovom priopćenju nam iz HNK defakto poručuju da zagrebački HNK kao elitna kulturna institucija u 21. stoljeću nema suvislu internet stranicu preko koje mogu prodati karte za jednu predstavu, nego se ona valjda ruši ako se prijavi više od troje ljudi, ali da zato dižu drona kako bi promovirali krovove HNK-a za neku europsku priredbu. Istodobno kažu i da kad web stranica za prodaju karata radi, onda oni namjerno ne prodaju karte preko interneta zbog onih ljudi koji satima čekaju u redu. Ova Kafkina predstava inače godišnje stoji 100 milijuna kuna proračunskih novaca.