Kompanija Procter&Gamble i tijekom Zimskih olimpijskih igara
PyeongChang 2018. ponosno sponzorira majke vrhunskih sportaša.
Mladi skijaš Natko Zrnčić Dim i njegova majka Maja Zrnčić
zaštitna su lica kampanje „Hvala ti mama“ u Hrvatskoj. Kampanja
odaje priznanje majkama vrhunskih sportaša diljem svijeta te je
dio globalne P&G-ove suradnje s Međunarodnim olimpijskim
odborom.
Natko Zrnčić Dim već je nekoliko mjeseci u pripremama za jedan od
najvažnijih nastupa u svojoj karijeri, a osoba koja je neprekidno
prisutna na njegovom putu prema Olimpijskim igrama je upravo
njegova majka Maja.
„Kampanja „Hvala ti mama“ najljepši je poklon koji majke
sportaša mogu dobiti. Prilika je to da se prisjetimo brojnih
odricanja, ali i prekrasnih trenutaka koje bavljenje sportom
donosi. Svaka majka prolazi brojne prepreke tijekom odrastanja i
odgoja djece, ali mislim da majke sportaša sve emocije
doživljavaju i dvostruko zbog čega je i naša zahvalnost na svakom
njihovom uspjehu dvostruka. Djeca uče na primjerima odraslih pa
se nadam da sam i ja bila dijelom poticaja koji je Natka doveo do
Olimpijskih igara 2018. godine“, izjavila je Maja
Zrnčić.
Kompanija Procter&Gamble pokrenula je 2012. godine globalnu
10-godišnju suradnju s Međunarodnim olimpijskim odborom, a
kampanja „Hvala ti mama“ dio je globalne inicijative kojom se
osim majkama sportaša odaje priznanje i milijunima majki diljem
svijeta.
Mladog
hrvatskog skijaša i olimpijca Natka Zrnčića Dima za manje od tri
mjeseca očekuje jedan od najvećih trenutaka u skijaškoj karijeri,
a priznaje da je majka Maja oduvijek bila dio njegovog najužeg
tima.
„Iza svakog sportaša stoji izuzetno poticajan tim, ali
majčina podrška je ona koja zapravo prevagne kad dođu teži
trenuci. Obitelj je iznimno važna karika u sportskim uspjesima i
majke su te koje u ključnim prekretnicama preuzimaju ulogu
trenera, liječnika, motivacijskog govornika, ali i najvažniju
ulogu u kojoj su samo mame. Teško je naći dovoljno riječi i
izraza da im se na pravi način zahvalimo i zato je kampanja
„Hvala ti mama“ podsjetnik svima nama na izuzetne uspjehe koje
mame postižu svakoga dana “, rekao je hrvatski skijaš Natko
Zrnčić Dim.
Kampanju „Hvala ti mama“ možete podržati od 8. siječnja do 28.
veljače 2018. u trgovinama Konzuma i time pomoći odavanju
priznanja majkama vrhunskih sportaša diljem svijeta.
„Misija kompanije Procter&Gamble je olakšati posao
majkama diljem svijeta. Kampanjom „Hvala ti mama“ dodatno odajemo
priznanje svim majkama sportaša, ali i majkama koje svaki dan
obavljaju nemjerljiv i neprocjenjiv posao za svoje obitelji.
Sretni smo što i u Hrvatskoj možemo predstaviti suradnju s
vrhunskim sportašem, ali i što na ovaj način možemo zahvaliti
njegovoj majci“, rekao je Srđan Lisac, član Uprave
P&G-ja za Hrvatsku.
Kao dio globalne kampanje za majke sportaša P&G je nedavno
predstavio i kratki film „Ljubavlju protiv predrasuda“ koji
pokazuje kako bi izgledao svijet kada bi bio gledan majčinim
očima. Film možete pogledati u nastavku: