Radimir Čačić je u četvrtak odgovarao na pitanja tužiteljice i sutkinje, te je kazao kako je na dan nesreće imao slobodan dan. Kazao je da nije bio u žurbi ili panici, a išao je u mjesto Zalaegerszeg jer je htio pogledati stroj koji fotografira nakon čega izradi skulpturu glave u kristalu. Čačić je kazao kako je htio zajedno s prijateljem započeti s tim strojem biznis u Hrvatskoj.
Nije nikuda žurio, vozio je prema Balatonu i držao se autoceste, kazao je Čačić. Sutkinja ga je pitala je li se možda izgubio putem, no Čačić je kazao kako nije već se držao glavnih pravaca. Prema mišljenju tužiteljice, išao je krivim putem.
Nakon ovog kratkog Čačićevog svjedočenja, ročište je zaključeno, a za petak 29. lipnja najavljene su završne riječi i izricanje presude, prenosi 24 sata.
Čačić je mogao voziti i do 165 km/h
Prije Čačića, na samom su početku ročišta svjedočlila dva prometna vještaka, čiji se nalazi razlikuju. Prometni vještak Zoltan Lovasz se izjasnio kako se Škoda koju je vozila Katalin Liptak dva puta sudarila, te kako je matematičkim modelom izračunao da je Čačić vozio između 140 i 150 km na sat, uz moguću pogrešku od 10 do 15 posto pa je rezultat vrlo točan.
Lovasz je objasnio da na rezultat brzine utječe i kut pod kojim su se vozila sudarila, da je moguće i da je Čačić vozio između 125 i 165 km na sat, ali vjeruje u svoje izračune. Tužiteljica je utvrdila da je Lovasz promijenio svoje tvrdnje od posljednjeg puta, no on je kazao kako to nije točno. Ipak, kazao je i kako je moguće da je drugi vještak Mihaly Rektor također u pravu.
Drugi vještak računao po literaturi
Rektor je pak kazao da je Čačić vozio 135 km/h, te da je svoj zaključak donio prema stručnoj literaturi, bez da je vidio automobil. Rektor tvrdi kako nema mogućnosti greške u njegovoj procjeni. Kazao je i kako je sigurno da putnici iz Škode na stražnjem sjedalu nisu bili vezani jer su ispali iz automobila. No, da su bili vezani, to bi ih zaštitilo, no ni to ne može tvrditi sa sigurnošću.
"Nismo vidjeli Chrysler, no to kako se otvorio zračni jastuk u njemu ukazuje da nije bila prevelika brzina. Nakon sudara Chrysler je usporio na 120 km na sat, a Škoda je ubrzala. Zračni jastuk se otvorio u prvom stupnju, a to ukazuje da sudar nije bio osobito jak, a za putnike u Škodi je bio koban kasniji udarac u ogradu", rekao je Rektor.
Na pitanje sutkinje je li direktan sudar Škode i Chryslera prouzročio ozljede kod putnika u Škodi, Rektor je ponovio da nije već da su iz uzrokovali kasniji udar i ispadanje putnika iz automobila.
Liptak: Očekujem da bude kažnjen
Inače, u pauzi suđenja hrvatskim se novinarima obratila tužiteljica katalin Liptak. "Ja znam što se dogodilo kao i Čačić te očekujem da bude kažnjen za to što je napravio, a u slučaju da ne budem zadovoljna presudu u razgovoru s odvjetnikom vidjet ćemo što ćemo dalje poduzimati", rekla je Liptak.