"Naš 'antispot' ostvario je veliki uspjeh! Na društvenim mrežama i portalima u samo jedan dan pogledalo ga je oko sto tisuća ljudi! Njime smo pokazali besmisao trošenja miliona i miliona na skupo producirane 'svejednake' spotove. Naš spot, drukčiji od sviju, košta NULA KUNA! Platili jedino 1.500,00 kuna za studio. Pokazali smo naše mlade članice i članove koji su zvukovima kamenčića i optimističkim uzvikom „Naprijed Hrvatska!“ pokazali da na političku scenu dolazi nova stranka i nova, mlada generacija. Probili smo i određenu medijsku blokadu, upozorili javnost da smo tu", stoji između ostalog na Facebook profilu Ive Josipovića na kojem je predstavljen njegov video uradak namijenjen predizbornoj kampanji na predstojećim izborima.
No, čim je spot puno ljudi vidjelo, puno ih je na njega imalo i odgovor pa se čini da snimanje za "0 kuna" možda i nije bila najbolja opcija. Tako se na YouTubeu odmah pojavilo nekoliko parodija.