„Naši nogometaši postigli su u promociji Hrvatske više u mjesec dana nego mi (svih nas preko četiri milijuna) svi skupa od osnutka države, više od svih institucija, kampanja i PR-a u 28 godina“, tvrdi to Tomislav Grubišić iz Mediatoolkita, popularnog alata za mjerenje statističkih podata koji prati što se sve piše o bilo kome na cijelom internetu u realnom vremenu.
U svjetskim medijima objavljeno je, prema Mediatoolkitu, milijun članaka te 60 milijardi impresija (pregleda članaka) u kojima se spominje Hrvatska.
Ponovno oboren rekord u objavama na internetu: Pogađate o kome se
najviše pisalo?
U Hrvatskim medijima objavljeno vise tisuća članaka na tu temu,
ali da nismo prošli osminu finala ti bi brojevi bili i do tisuću
puta manji.
„Teško je (gotovo nemoguće) izmjeriti koliko je ljudi vidjelo nešto barem jedan put, no procjena je između dvije i 2,5 milijarde ljudi“, objavio je Tomislav Grubišić na svom Facebook profilu.
Nakon finala Svjetskog prvenstva Hrvatska je zabilježila najbolji rezultat u povijesti pretreživanja svog imena na internetu.