predstavljat će Hrvatsku u Monacu /

Nakon Rimca, pa vlasnika Infobipa i Nanobita, titula za poduzetnika godine, otišla je ove godine u Ludbreg na sjeveru Hrvatske

Ovi hrvatski poduzetnici su među najvećim europskim proizvođačima zaštitne folije

12.4.2022.
21:00
VOYO logo

Nakon Rimca, pa vlasnika Infobipa i Nanobita, titula za poduzetnika godine, otišla je ove godine u mali Ludbreg na sjeveru Hrvatske.

Vlasnici tvrtke Bomark Pak, na svjetskoj pozornici branit će boje Hrvatske i pokušati osvojiti ovu prestižnu svjetsku titulu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovi hrvatski poduzetnici su među najvećim europskim proizvođačima zaštitne folije.

Od 44 kandidata, ove godine poduzetnički žiri izabrao je njih. Toš i Borščak su svjesni da nisu atraktivni kao IT sektor. Zato su oduševljeni što je nagrada otišla upravo njima, koji se bave isključivo proizvodnjom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
roboti kuhari /

U Zagrebu se otvara prvi robotski restoran u Hrvatskoj! 'Postavit ćemo Hrvatsku na mapu digitalnog ugostiteljstva'

Image
roboti kuhari /

U Zagrebu se otvara prvi robotski restoran u Hrvatskoj! 'Postavit ćemo Hrvatsku na mapu digitalnog ugostiteljstva'

"Izuzetno nam je drago da smo dobili tu nagradu jer to je zapravo poduzetnički Oskar i to je najvrednija nagrada koju poduzetnik može dobiti u Hrvatskoj ali pošto se ide na svjetsku pozornicu to je nešto najviše sto se u karijeri poduzetništva može ostvariti", rekao je Miljenko Borščak, EY poduzetnik godine.

Pogoni i skladišta za proizvodnju zaštitnih folija i ostale ambalaže prostiru se na 50.000 metara četvornih. Počeli su u 90-ih od nule, kao mala tvrtka. Danas zapošljavaju 200 radnika i u Hrvatskoj imaju preko 2000 poslovnih partnera. U svijetu još više.

Svako tko prevozi svoj proizvod kamionom brodom ili vlakom mora ga nekako zaštiti. Štiti ga upravo zaštitnom folijom.  Da bi opskrbili svjetsko tržište dnevno potroše ogromne količine sirovine, a izvoze 99 posto proizvodnje. Ono što ih raduje, kažu je to što primjećuju da se odnos prema poduzetnicima u Hrvatskoj polako mijenja.

"Mislim da su ljudi počeli prepoznavati što znači poduzetništvo, a mi smo uvijek društveno odgovorni i potičemo zapošljavanje ljudi pretežno iz našeg kraja imamo jako puno obitelji koje rade kod nas i trudimo se da plaće budu iznad prosjeka", kaže Stiven Toš, EY poduzetnik godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svako tko nešto prodaje i distribuira diljem svijeta ima potrebu za ovakvim proizvodima. Zato se procjenjuje da čak 20.000 tvrtki iz svijeta koristi folije iz sjeverne Hrvatske.

Toš i Borščak u lipnju putuju u Monaco gdje će Hrvatsku predstavljati na svjetskom natjecanju za najboljeg poduzetnika u svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo