Danas su u Kaštel Lukšiću direktor Hrvatskih cesta Josip Škorić i Državni tajnik za infrastruktru Tomislav Mihotić službeno pustili u proemt tzv. brzu cestu kroz Kaštela, koja se gradila u nekoliko faza. Od danas se, kako je kazao Škorić, ovom dionicom prometuje bez ikakvih ograničenja, piše Slobodna Dalmacija.
Izgradnja ove ceste od Solina do Planog započela je još 2006. godine, a vrijednost projekta izgradnje zadnje poddionice Gomilica-Stari iznosila je 147 milijuna kuna, od čega je 60 milijuna bespovratnih sredstava Ministarstva mora i infrastrukture, dok je cijela cesta u dužini od 15 kilometara stajala 430 milijuna kuna bez PDV-a.
"Dionica se gradila u četiri faze kroz izrazito gust promet od 25 tisuća vozila na dan, a jednako tako veliki problemi bili su i kod imovinsko pravnih odnosa", poručio je Škorić, a Tomislav Mihotić naglasio je kako se dalje kreće u rješavanje solinske širine za koju kreće projektiranje, te izgradnja nekoliko rampi na splitskoj zaobilaznici.
Mihotić je obećao da nakon toga započinje realizacija izgradnje ceste prema Omišu, iza Pelješkog mosta, najvećeg infrastrukturnog projekta u Hrvatskoj, piše Slobodna Dalmacija.