17 godina - toliko je trebalo da se napravi Pelješki most te bude pušten za promet. U Pelješki je most ugrađeno 65 tisuća tona željeza, 68 tisuća kubika betona i jedna, težinom vrlo lagana, ali za inženjera značenjem teža od silnih tona čelika i betona - crveno-bijela krunica. U most su je, u jedan od najviših pilona, ugradila dvojica hrvatskih inženjera, Ivica Granić i Franko Berović. Program otvaranja počinje 26.7. u 8 sati prvim budnicama, a dva sata kasnije, most će biti otvoren za sve građane i posjetitelje koji njime žele prošetati. Navečer će tijekom vatrometa mostom proći i dva automobila hrvatske proizvodnje. Jedan je onaj Mate Rimca - Nevera, a drugi će voziti automobilistički as Niko Pulić. Pelješki most promijenit će neke stvari - nekretnine će biti skuplje, svake godine moglo bi biti više gostiju, ali će ih manje dolaziti u malo, jeftinije mjesto - Neum. Ovaj projekt napokon će spojiti jug Hrvatske s ostatkom zemlje
veliki dan /
Najljepši prizori Pelješkog mosta! 2404 metra dugo ostvarenje sna juga Hrvatske u kojem se nalazi i krunica
1/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
2/25
Foto: Milan Sabic/PIXSELL
3/25
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
4/25
Foto: Milan Sabic/PIXSELL
5/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
6/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
7/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
8/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
9/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
10/25
Foto: Miroslav Lelas/PIXSELL
11/25
12/25
Foto: Milan Sabic/PIXSELL
13/25
Foto: Milan Sabic/PIXSELL
14/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
15/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
16/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
17/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
18/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
19/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
20/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
21/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
22/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
23/25
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
24/25
Foto: Milan Sabic/PIXSELL
25/25