Zagrepčanin Jan Jilek bio je s obitelji na godišnjem odmoru na Cresu, no odmor i uživanje prekinuo je događaj iz kojeg sad ne može naći izlaz.
"Bio sam na izletu na Cresu sa suprugom i dvoje djece (dvije i pet godina) u mjestu Valun. Parkirao sam auto na parking koji je u koncesiji jedne autoprijevozničke tvrtke, otišao na kupanje i na povratku me dočekao prizor mog auta pod drvom koje je puklo i palo na njega", ispričao nam je Jilek.
Stablo mu je totalno uništilo automobil, toliko da više nije u voznom stanju.
"Sve se to dogodilo u srijedu u 12:30 sati. Kontaktirao sam koncesionara parkirališta vezano uz pokrivanje štete, a nakon toga me dočekalo prebacivanje odgovornosti", rekao nam je dalje Jilek.
Parkirnu kartu uredno je platio 15 kuna, no kaže kako mu se, unatoč tome što je parkiralište u zakupu koncesionara koji mjesta uredno naplaćuje, puna dva dana nitko nije javljao.
Otišao je i do gradskih vlasti - bezuspješno. Kaže, jedino su mu iz Turističke zajednice Cresa izašli u susret i pokušali mu pomoći.
A onda je nakon dva dana čekanja dobio odgovor od koncesionara parkirališta koji tvrdi da oni nisu odgovorni za nastalu štetu jer stablo nije raslo na parceli koju su oni zakupili, već na zemljištu kraj njega! Time je odgovornost prebačena na nepoznatog vlasnika parcele na kojoj je stablo izraslo.
Jilekov automobil i dalje razbijen stoji na spomenutom parkiralištu.
Koncesionaru smo poslali službeni upit za komentar ovog događaja, kojeg prenosimo u cijelosti:
"Točno je da je vozilo g. Jileka oštećeno pri padu stabla koje s nalazi na zemljištu uz parkiralište, dakle ne na samom pakiralištu, a što je razlog da mu koncesionar ne može štetu nadoknaditi jer za istu nije odgovoran.
Korisnici parkirališta koriste parkiralište na vlastitu odgovornost i koncesionar ne odgovara za štete na vozilima i stvarima u vozilu a što je vrlo jasno istaknuto na samom parkiralištu te je g. Jilek bio upoznat s uvjetima korištenja pakirališta.
Nije točno da je isti dva dana čekao odgovor obzirom da je drugi dan od dana štetnog događaja podnesen odštetni zahtjev i da su se trebale utvrditi sve činjenice prije nego što se na isti očituje.
Gospodinu Jileku i njegovoj obitelji je kao čin dobre volje ponuđen besplatan prijevoz što imenovani nije prihvatio do trenutka do kojeg pišemo ovo očitovanje".