Prilikom rutinskog trenažnog leta, na relativno maloj visini, pilot je uočio divljanje pokazivanja instrumenata s pojavom limitirane poslušnosti upravljačkih komandi. Navodno je motor svoju snagu pojačavao kada bi pilot lagano pomicao ručicu komande za smanjenje snage potiska motora.
MORH tvrdi da incidenta nije bilo
Nakon prijave nesvakidašnjeg kvara kontroli leta, dana je naredba pilotu da dovede avion u nenaseljeno područje i postavi ga u položaj za katapultiranje. U dramatičnim minutama pilot je u kružnim letovima u zračnoj zoni iznad Zemunika trošio preostalo gorivo, te krajnjim fizičkim naporima ipak uspio dovesti avion u pravac piste baze i sletjeti, tvrdi Slobodna Dalmacija.
Pilot je sletio puno većom brzinom nego je uobičajeno, a nakon što je prizemljio od šoka nije uspio nekoliko minuta izaći iz kokpita.
MORH u odgovoru na tvrdnje Slobodne Dalmacije tvrdi kako u "navedenom razdoblju nije zabilježen problem kakav navode".