Tijekom promotivne akcije koja je započela u ponedjeljak predviđeno je da potrošači cijenu pite s krumpirom mogu rušiti najparije na 4, onda na 3 i na kraju na dvije kune, ovisno o tome koliko ih se praktično okupi oko ideje prihvatljivije cijene i koliko ih na Facebooku "lajka" status krumpiruše s ponuđenom skalom nižih cijena.
Već u utorak cijena je tako pala na 4 kune, a uz fantastičnu podršku kroz oznake "sviđa mi se" Mlinarovi kupci u kratkom su vremenu napisali i nekoliko stotina afirmativnih komentara o akciji i kvaliteti različitih proizvoda iz ponude.
Ova jedinstvena prilika da spontano organizirani potrošači kroz mali angažman na društvenoj mreži utječu na cijenu proizvoda, te sugeriraju proizvođaču povećani interes za pojedine segmente prodajnog asortimana - dugoročno mijenja komunikaciju između Mlinarove maloprodajne mreže i svakodnevnih kupaca. Ako cijena krumpiruše na kraju padne na dvije kune, bit će novih iznenađenja.