Prestižnu nagradu "Golden World Awards for Excellence", poznatu i kao "PR Oscar", koju dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), osvojila je splitska agencija Vajt te potvrdila kvalitetu kampanje "Želiš li se mijenjati za mjesto?" koja je realizirana s klijentom, gradskom komunalnom tvrtkom Split parking, izvještava Slobodna Dalmacija. Kampanja je imala za cilj osvijestiti vozače o važnosti poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom, a osvojila je nagradu u kategoriji za odnose s javnošću u javnom sektoru, i to u konkurenciji nekoliko stotina kampanja iz cijelog svijeta.
Cijeli svijet prepoznao važnost teme
Time se agencija Vajt našla među najvećim i najuspješnijim svjetskim agencijama koje su vlasnice najprestižnije svjetske nagrade u PR industriji koja se dodjeljuje od 1990. godine. "Kad u Google upišeš 'najbolje PR agencije na svijetu' onda izbaci tvrtke koje se nalaze među ovogodišnjim dobitnicima IPRA-ine nagrade, a sad smo među njima velikima i mi 'mali', splitski. Nema više, brže i bolje od ovoga. U našoj struci ovo je Oscar, Olimpijske igre. Mogu samo zahvaliti svima iz Inicijative 'Za pristupačni Split' i Split parkingu koji su nam dali priliku da postanemo svjetske face. Ne znam više što kazati o ovom projektu; dokaz da dobrih ljudi ima svugdje i da s dobrim ljudima treba raditi dobre stvari. Tužno je da i dalje za posljednji korak čekamo državu iako smo im sve pripremili, ali s energijom koju imaju članovi Inicijative i Split parkinga siguran sam da neće ostati na tome. Cijeli svijet je prepoznao važnost ove teme, pa će valjda i naši ubaciti u višu brzinu", rekao je Jerko Trogrlić, direktor Vajta.