MALA SPLITSKA AGENCIJA OSVOJILA PRESTIŽNU NAGRADU ZA SVOJU KAMPANJU: / 'Nema više, brže i bolje od ovoga. U našoj struci ovo je Oscar!'

Image
Foto: Zarko Basic/PIXSELL

Splitska agencija Vajt osvojila je prestižnu nagradu 'Golden World Awards for Excellence'

11.7.2019.
16:47
Zarko Basic/PIXSELL
VOYO logo

Prestižnu nagradu "Golden World Awards for Excellence", poznatu i kao "PR Oscar", koju dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), osvojila je splitska agencija Vajt te potvrdila kvalitetu kampanje "Želiš li se mijenjati za mjesto?" koja je realizirana s klijentom, gradskom komunalnom tvrtkom Split parking, izvještava Slobodna Dalmacija. Kampanja je imala za cilj osvijestiti vozače o važnosti poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom, a osvojila je nagradu u kategoriji za odnose s javnošću u javnom sektoru, i to u konkurenciji nekoliko stotina kampanja iz cijelog svijeta.

Image
BESRAMNI VOZAČI U SPLITU PARKIRALI NA MJESTO ZA INVALIDE: /

Pogledajte kako su ih javno posramili pred svima

Image
BESRAMNI VOZAČI U SPLITU PARKIRALI NA MJESTO ZA INVALIDE: /

Pogledajte kako su ih javno posramili pred svima

Cijeli svijet prepoznao važnost teme

Time se agencija Vajt našla među najvećim i najuspješnijim svjetskim agencijama koje su vlasnice najprestižnije svjetske nagrade u PR industriji koja se dodjeljuje od 1990. godine. "Kad u Google upišeš 'najbolje PR agencije na svijetu' onda izbaci tvrtke koje se nalaze među ovogodišnjim dobitnicima IPRA-ine nagrade, a sad smo među njima velikima i mi 'mali', splitski. Nema više, brže i bolje od ovoga. U našoj struci ovo je Oscar, Olimpijske igre. Mogu samo zahvaliti svima iz Inicijative 'Za pristupačni Split' i Split parkingu koji su nam dali priliku da postanemo svjetske face. Ne znam više što kazati o ovom projektu; dokaz da dobrih ljudi ima svugdje i da s dobrim ljudima treba raditi dobre stvari. Tužno je da i dalje za posljednji korak čekamo državu iako smo im sve pripremili, ali s energijom koju imaju članovi Inicijative i Split parkinga siguran sam da neće ostati na tome. Cijeli svijet je prepoznao važnost ove teme, pa će valjda i naši ubaciti u višu brzinu", rekao je Jerko Trogrlić, direktor Vajta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo