Lovrinović je ustvrdio da je ipak pobjednik - na društvenim mrežama.
Dubinske analize stručnjaka
Na web stranici stranke Promijenimo Hrvatsku stoji da je on apsolutni pobjednik izbora na društvenim mrežama, a pozivaju se na dubinske analize stručnjaka tijekom kampanje.
Na stranici piše kako su društvene mreže postale sve značajniji medij u politici te da su i političari u Hrvatskoj sve više svjesni koliko im društvene mreže pomažu u kampanji, posebno kada je riječ o manjim strankama jer njih mediji ne prate dovoljno, a društvene mreže njihovim kandidatima daju priliku za neposredniju komunikaciju.
Zbog velikog su uspjeha Lovrinovića na društvenim mrežama stručnjaci za društvene mreže veoma zbunjeni rezultatima izbora, stoji na stranici Promijenimo Hrvatsku.
'Stranice većih političkih stranaka imaju manje komentara nego Lovrinovićeva'
'Upravo su statistički pokazatelji koje je ostvario Ivan Lovrinović zbunili stručnjake za društvene mreže. Nekoliko puta provjeravajući i analizirajući podatke, došli su do saznanja kako je kandidat za gradonačelnika Zagreba i predsjednik stranke Promijenimo Hrvatsku postao pobjednik lokalnih izbora u komuniciranju na društvenim mrežama', stoji u priopćenju Promijenimo Hrvatsku i dodaje se da Lovrinovićeva Facebook stranica broji gotovo 12 tisuća pratitelja te da je na njoj najveći broj komentara neovisnih komentatora.
Analitičari su stoga oduševljeni time da su stranice političkih stranaka koje imaju mnogo više pratitelja, na kraju imale mnogo manje komentara nego sam Lovrinović, poručuju na toj stranici.