"Za sada su promatrane stare lokacije, sjeverno između Sveučilišta i kazališta, znači na kazališnom trgu. To je lokacija Strossmayera, između dva Zelena vala, to je Arheološki muzej, te u sklopu rekonstrukcije Dolca na minus tri. To su te četiri lokacije", izjavio je novinarima Bandić.
Usporedio je Zagreb s Bečom, rekavši kako je Beč duplo veći od Zagreba te da u prvome "cirku" imaju 22 garaže, a ukupno ih imaju 204.
"Kad ja idem u Beč, znate gdje ja parkiram - ispod Stadt Opere. Ja čekam trenutak kada će dama naše, Zagrepčanke, ući na minus tri ili dva ispod HNK, sjever od HNK i doći u svojoj toaleti u HNK, gledati svoj najljepši komad ili ja u fraku, na primjer; gradonačelnik, kako mu i pristaje, da dođe u fraku i da mu kiša ne padne i da frak ne upropasti. I to ćemo napraviti u iduće tri godine, budite sigurni, jer ta politika koja je to zabranjivala je nažalost i doživjela krah na izborima i hvala Bogu da je tako", rekao je Bandić.
Legitimno je pravo da ljudi prosvjeduju
Upitan kako komentira nedavni prosvjed udruge za zaštitu okoliša Zelene akcije protiv gradnje javnih garaža u središtu Zagreba, a što se omogućuje predloženim izmjenama Generalnog urbanističkog plana (GUP), Bandić je rekao da je u demokratskom društvu legitimno pravo da ljudi prosvjeduju i da budu protiv, pa i Zelena akcija.
"Moram reći da je ona zadnja sjednica Skupštine prije 14 mjeseci, koja je blokirala sve živo četiri godine, a koje više nema, na sreću Zagrepčana donijela odluku i suspendirala mogućnost u starom GUP-u; u aktualnom GUP-u važeće je da se rade garaže u centru grada. Mi smo u ovih 14 mjeseci izradili Studiju koja će u izmjenama i dopunama GUP-a grada Zagreba, koje će biti usvojene u veljači odnosno ožujku iduće godine, omogućiti da se u Donjem gradu grade garaže", izjavio je Bandić danas na Trgu bana Jelačića gdje je otvorio manifestaciju "Dani hrvatskih tržnica".
Aktivisti Zelene akcije su na prosvjedu ispred Gradske uprave 22. rujna na Dan bez automobila, istaknuli kako se protive namjeri Grada da dopusti gradnju novih javnih garaža u zagrebačkom središtu.
Predložili su smanjenje cijene te povećanje brzine, redovitosti i točnosti vožnje gradskih tramvaja i autobusa, čime bi se ulice zagrebačkog centra rasteretile od prometa.