najgledanija emisija u petak /

Ljubav je otišla na selo, a za njom i gledatelji!

Image
Foto: RTL

Obje epizode popularne dokumentarne emisije 'Ljubav je na selu' ostvarile su 13,9% gledanosti u ciljanoj skupini od 18-49 i tako postale najgledanija emisija u petak. Emocije jačaju, odnosi se produbljuju, ali počinju i sve otvorenije nesuglasice zbog iznimne želje djevojaka da se svide našim farmerima.

18.2.2013.
17:40
RTL
VOYO logo

U petak, 15. veljače, drugu i treću epizodu četvrte sezone dokumentarne sapunice "Ljubav je na selu" gledalo je preko 630 000 gledatelja.

Nove epizode popularnog serijala RTL Televizije, zasjele su na prvo mjesto kao najgledaniji format u terminu emitiranja na svim nacionalnim televizijskim postajama sa ostvarenih 13,9% gledanosti u ciljnoj skupini, odnosno 14,2% gledanosti u ukupnoj populacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pod voditeljskom palicom MarijaneBatinić gledatelji željni romantičnih zgoda iz stvarnoga života u petak su imali priliku saznati koji farmeri nastavljaju svoju ljubavnu potragu, ali i upoznati njihove odabranice. Prvoj epizodi pridružilo se 12,9% gledatelja u totalu populacije, dok je drugu epizodu sa oduševljenjem pratilo 15,2% gledatelja.

Image
Foto: RTL

Gotovo 650 000 gledatelja pratilo je sljedeće poteze najpopularnijih hrvatskih neženja stavivši u drugi plan "Lud, zbunjen, normalan" i "Larin izbor" koji su se u isto vrijeme emitirali na konkurentskoj televiziji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U petak, 22. veljače, gledatelji mogu saznati što djevojke očekuju na farmama i kakva iznenađenja su ih dočekala. RTL Televizija je 20:00 sati rezervirala za ljubav! 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike