KONCERT NA PLATOU GRADEC /

Lijepa večer u savršeno pomaknutom svijetu Rundek Cargo Trija

Image
Foto: Foto: Vedran Metelko

Mjesto održavanja koncerta utjecalo je i na set-listu Cargo Trija u kojoj se našlo mjesta i za neke hermetičnije, tiše pjesme poput uvodne „Tranzit“, „Ne zaboravi me“ ili nakon dugo vremena izvedene „Zagrebačke magle“

30.6.2016.
16:49
Foto: Vedran Metelko
VOYO logo

U glazbeno civiliziranim zemljama nastupi novovalnih i punk veterana u muzejima, galerijama i dvoranama poput Lisinskog već godinama predstavljaju sasvim uobičajenu pojavu. U našim krajevima, međutim, i dalje prilično rijetko imamo priliku gledati Darka Rundeka u prostoru kao što su Plato Gradec i Klovićevi dvori iako se teško sjetiti primjerenijeg prostora za njegov jedinstveni i još uvijek pomalo nedokučivi spoj world musica, cabareta, eksperimentalne i improvizacijske glazbe te kantautorske škole na tragu neprežaljenog Arsena Dedića.

Image
Foto: Foto: Vedran Metelko

Mjesto održavanja koncerta utjecalo je i na set-listu Cargo Trija u kojoj se našlo mjesta i za neke hermetičnije, tiše pjesme poput uvodne „Tranzit“, „Ne zaboravi me“ ili nakon dugo vremena izvedene „Zagrebačke magle“. Kako to inače biva, u publici je bilo i dosta onih koje su na Gradec doveli isključivo hitovi pa su neprestanim i beskrajno iritantnim blebetanjem povremeno nadglasavali i spomenute izvedbe. Njihov gubitak, pošto čak i u takvim, najsporijim stvarima Cargo redovno ostavlja prostora za malo međuigre Isabeline violine, bliske psihodeliji i slobodnijim jazz formama, i nebrojenih instrumenata koje je u srijedu svirao Dušan Vranić – Duco (harmonika, klavir, programming…).

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Foto: Vedran Metelko

S druge strane, u „Bi mogo da mogu“, „Uzalud pitaš“ ili „Apokalipsu“ Darko i ekipa dobili su nekoliko stotina pratećih vokala, a bilo je očito i da neke skladbe s posljednjeg albuma „Mostovi“, poslije samo godinu dana, ponosno stoje u „hall of fameu“ opusa Cargo Trija.

Vrijedi istaknuti i kako je Rundek jedini izvođač svoje generacije koji je, nakon raspada matičnog benda, uspio ponovno izmisliti „samoga sebe“, zbog čega ćete na njegovim svirkama rijetko čuti klasike Haustora poput „Ene“ i „Šejna“. Također, slušajući „Džaba“, „Indijsku“ i „Mostove“ lako je doći do zaključka kako njegova glazba, posebno na ovim prostorima, gotovo da i nema srodnika i kako ćete na takav bend prije nabasati u zabačenoj ulici nekog dalekog grada nego na pozornicama lokalnih klubova ili radijskim playlistama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Foto: Vedran Metelko

Za kraj više od dva i pol sata dugog koncerta sačuvane su „Ima ih“, koja zvuči kao pokušaj uglazbljivanja svih užasa i bezumlja svijeta oko nas, i „Ay Carmela“ kao vječno inspirativni poziv na pobunu i podsjetnik da je čist obraz nešto što ti nitko ne može oduzeti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo