U utorak se proširila vijest kako će u njemačkim Lidl trgovinama od iduće godine iz svog asortimana izbaciti velik dio artikala jer kupci dosta štede. Njemački Lidl uočio je kako proizvodi skuplji od 20 eura među kupcima i nisu popularni, pa smo provjerili hoće li doći do promjena kada je u pitanju asortiman proizvoda koji se nudi u Hrvatskoj.
''Trgovine Lidla Hrvatska u 2023. godini neće doživjeti znatnije promjene u vidu ponude neprehrambenih proizvoda'', rekli su nam iz Lidla.
Iz Lidla napominju kako im je kvalitetan i širok izbor neprehrambenog asortimana izuzetno važan i prepoznatljiv dio Lidl ponude.
''Kupcima ćemo, kao i dosad, nuditi najbolji omjer cijene i kvalitete u svim segmentima našeg asortimana'', poručuju iz Lidla.
Njemački Lidl nije jedini koji je odlučio štedjeti iduće godine, već je i Aldi zabilježio značajan pad prodaje robe iz ponude neprehrambenih proizvoda. No hrvatski kupci, očito nisu prionuli štednji kao njemački.
''Nismo primijetili značajnije promjene u potrošačkim navikama naših kupaca zadnjih mjeseci'', rekli su nam iz Lidla.