pad prodaje / Lidl u Njemačkoj uvodi važne promjene jer kupci previše štede. Doznali smo hoće li isto napraviti i Lidl Hrvatska

Image
Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL

Za razliku od njemačkih kupaca koji su počeli štedjeti, u Hrvatskoj se ne vidi nikakva promjena potrošačkih navika

17.8.2022.
12:31
Duško Jaramaz/PIXSELL
VOYO logo

U utorak se proširila vijest kako će u njemačkim Lidl trgovinama od iduće godine iz svog asortimana izbaciti velik dio artikala jer kupci dosta štede. Njemački Lidl uočio je kako proizvodi skuplji od 20 eura među kupcima i nisu popularni, pa smo provjerili hoće li doći do promjena kada je u pitanju asortiman proizvoda koji se nudi u Hrvatskoj.

''Trgovine Lidla Hrvatska u 2023. godini neće doživjeti znatnije promjene u vidu ponude neprehrambenih proizvoda'', rekli su nam iz Lidla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz Lidla napominju kako im je kvalitetan i širok izbor neprehrambenog asortimana izuzetno važan i prepoznatljiv dio Lidl ponude.

Image
Velika prijevara /

Važno upozorenje iz Lidla: 'Ne nasjedajte na lažne nagrade'

Image
Velika prijevara /

Važno upozorenje iz Lidla: 'Ne nasjedajte na lažne nagrade'

''Kupcima ćemo, kao i dosad, nuditi najbolji omjer cijene i kvalitete u svim segmentima našeg asortimana'', poručuju iz Lidla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njemački Lidl nije jedini koji je odlučio štedjeti iduće godine, već je i Aldi zabilježio značajan pad prodaje robe iz ponude neprehrambenih proizvoda. No hrvatski kupci, očito nisu prionuli štednji kao njemački.

''Nismo primijetili značajnije promjene u potrošačkim navikama naših kupaca zadnjih mjeseci'', rekli su nam iz Lidla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo