poklon za promociju /

Kratak pregled poslovnih poklona i njihovih prednosti

Image
Foto: PROMO

Prilikom odabira poslovnih poklona uvijek je važno osigurati da to nisu jeftini proizvodi koje bi primatelji brzo bacili u smeće

11.11.2021.
14:40
PROMO
VOYO logo

Različite tvrtke i organizacije uvijek traže načine da prošire svoj doseg. Umjesto televizijskog, novinskog ili drugog tiskanog oglašavanja, mnoge firme i druge organizacije odlučuju se za distribuciju različitih poklona za promociju. Prilikom odabira poslovnih poklona uvijek je važno osigurati da to nisu jeftini proizvodi koje bi primatelji brzo bacili u smeće. Odabrani pokloni trebaju poslužiti u različite svrhe. Čitajte dalje kako biste saznali više o raznim promotivnim proizvodima i kako oni poboljšavaju krajnji rezultat tvrtke ili branda.

Prilike u kojima se poslovni pokloni koriste ili dijele

Promotivne prilike - Promotivni napori su, kako naziv govori, namijenjeni promicanju organizacije, proizvoda, marke, usluge ili pojedinca. Prema rječniku, riječ promovirati znači ‘unaprijediti napredak nečega, aktivno poticati ili podržavati nešto’. Slično, promovirati znači dati publicitet osobi, proizvodu, tvrtki ili organizaciji. Svrha ovog čina obično je podizanje svijesti javnosti ili prodaje. Pokloni z promociju mogu biti dostupni na poslovnom događaju ili sajmu, koje tvrtka sponzorira.

Korporativni pokloni - Korporativni pokloni su se razvijali s vremenom. Oni ovise o raspoloživom proračunu potrošenom na njih. Korporativni pokloni obično su skuplji, kvalitetniji i daju se za važnija priznanja. Ova vrsta promotivnih proizvoda također može biti korisna za skretanje pozornosti na tvrtku ili organizaciju. Prepoznavanje postignuća zaposlenika, menadžmenta, pa čak i kupaca ili klijenata načini su za koje ova vrsta proizvoda može biti korisna.

Poslovni pokloni - Poslovni proizvodi koji se daju na poklon mogu pokriti širok raspon artikala. Oni se mogu podijeliti kupcima na sajmu ili događaju u zajednici. Obično se artikli personaliziraju s imenom, logotipom ili motom poduzeća kako bi poslužili kao podsjetnik na tvrtku. Za svaku vrstu poklona ove kategorije važno je da predmet bude dovoljno dugotrajan i funkcionalan da zauzme mjesto od značaja kod primatelja. Poslovni pokloni su vrlo jeftin i prihvatljiv način promocije.

Posebne prigode ili blagdani -Kad se prepoznaju uobičajene prigode darivanja, može se odabrati nešto drugačiji proizvod. Proizvod može promovirati poslovanje ili biti estetski ugodan, funkcionalan ili na drugi način drag primatelju. Neke prigode darivanja vezane su za državne ili vjerske blagdane, ali postoje i druge prigode vrijedne poklona. Pokloni za posebne prigode mogu se markirati ili individualizirati ovisno o prigodi.

Obrazovni pokloni - Neki pokloni služe isključivo u obrazovne svrhe. To mogu biti pamfleti, brošure ili drugi proizvodi namijenjeni obrazovanju ili poučavanju. Kao i kod drugih artikala koji se koriste za promicanje posla, pojedinca ili cilja, personalizacija ili brendiranje artikala čini ga još učinkovitijim.

Prilikom odabira promotivnih proizvoda potrebno je uzeti u obzir neke čimbenike

Funkcionalnost - Neki su proizvodi namijenjeni korisnoj svrsi. Ako se odabere ova vrsta proizvoda,  važno je koristiti ga kako je predviđeno. Čak bi i sitni proizvodi poput personalizirane šalice za kavu trebali biti nešto što će primatelj moći koristiti. Proizvod treba dizajnirati tako da će trajati u svrhu za koju je namijenjen. Šalica za kavu trebala bi biti dovoljno velika da primi standardnu ​​količinu kave, a ukrasni elementi na njoj trebali bi biti dovoljno izdržljivi da se šalica lako pere u perilici posuđa.

Estetika - Nisu svi pokloni privlačni izgledom, ali bi trebali biti ukrasni, ako je to svrha poklona. Osim ako dar nije zamišljen kao šala, proizvod mora biti dovoljno privlačan, da ga primatelji s ponosom izlože na stolu, zidu ili pultu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: PROMO


Primatelji - Bez obzira na vrstu proizvoda koji se daruje, treba ga odabrati imajući u vidu publiku primatelja. Karakteristike po kojima se određena publika razlikuje od druge uključuju dob, interese, lokaciju, a ponekad i druge čimbenike poput obrazovanja i vremena darovanja. Uz potpuno personalizirane poklone korisno je bolje upoznati primatelje i tako osigurati da dobiju proizvod koji će biti najviše cijenjen.

Vrijeme darivanja - Vrijeme darivanja utjecat će na razinu zahvalnosti primatelja. Poslovni poklon na temu Djeda Božićnjaka neće interesirati primatelja koji upravo odlazi na ljetovanje.

Lokacija - Ova značajka može se odnositi na dio zemlje ili lokaciju osobe koja prima proizvod. Poklon vezan uz posao možda neće biti zanimljiv za osobu koja dane provodi na plaži ili planinari.

Proračun - Kako se mnoge tvrtke suočavaju s financijskim izazovima, to može utjecati na vrstu i broj poklona koje mogu darivati. Ipak, tvrtka koja cijeni svoje zaposlenike želi uvijek pronaći način da ih nagradi kako bi potaknula lojalnost i zadovoljstvo na poslu. Iako izjava "i sama misao je vrijedna puno" može zvučati razumno, razmišljanje o odabiru najboljih i najprikladnijih proizvoda za bilo koju skupinu primatelja povećava učinkovitost proizvoda.

Gdje pronaći proizvode za darivanje?

Lokalno, većina manjih gradova možda neće nuditi veliki izbor za promotivne mogućnosti. Dobivanje bilo kakvih proizvoda može biti teško, pogotovo kada je u pitanju veći broj. Iako je podrška lokalnim trgovcima važna, postoje pitanja prikladnosti, cijene, količine i izbora, koja utječu na mjesto nabave darovnih proizvoda.

Outleti za online kupovinu - U ovim vremenima društvene udaljenosti i ograničene lokalne kupovine, pretraživanje putem Interneta mjesto je izbora mnogih pojedinaca i tvrtki koji biraju prezentacijske ili promotivne artikle. Pogled na internetske zalihe pokazuje da postoji mnogo širi izbor različitih proizvoda. Često su i cijene niže jer mnogi internetski trgovci nemaju režijske troškove koji utječu na tradicionalna mjesta trgovanja.

Logistika je pojednostavljena i poboljšana zbog tehnologije praćenja pa nema potrebe brinuti o isporuci odabranih proizvoda. Međutim, na lance opskrbe mogu utjecati brojni čimbenici, od nedostatka radne snage do računalnih grešaka, pa je važno razmotriti gdje i kako naručiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo