NAKON 13 GODINA /

Kraj gužvama? Jedno od najprometnijih križanja u Zagrebu uskoro čeka rekonstrukcija

Image
Foto: Borna Filic / PIXSELL

U Zagrebu je promet u samom vrhu liste problema, a križanje Vukovarske i Držićeve alarmantno je još od 90-ih

5.7.2019.
7:39
Borna Filic / PIXSELL
VOYO logo

Da bi riješili gužve na jednom od najprometnijih križanja u metropoli, u Gradu su posegnuli za projektom denivelacije Vukovarske. Grad traži tvrtku koja će izraditi idejni projekt kao bazu za dobivanje građevinske dozvole, nakon čega će se krenuti u rekonstrukciju križanja Držićeva-Vukovarska.

Nakon aktualiziranja starog projekta ''Hrvatska u malom'', riječ je o još jednom projektu izvučenom iz ladice, naime, najava rasterećenja spuštanjem Vukovarske ispod Držićeve datira još iz 2006. godine kad se trebalo raditi na spuštanju prometnica po čitavom gradu te na to potrošiti oko 350 milijuna kuna. 

Sada u Gradu idejni projekt za građevinsku kane platiti pola milijuna kuna, a kako bi se spuštanje Vukovarske trebalo odraditi, osmislili su na Fakultetu prometnih znanosti, piše Večernji list. ''Dužina zahvata na Ulici grada Vukovara iznosi otprilike 720 metara uz širinu koridora u skladu s Generalnim urbanističkim planom Zagreba od otprilike 50 metara'', navodi se u natječaju u kojem stoji kako su “zadaci projektanta, osim izrade samog idejnog projekta, sva potrebna geodetska snimanja postojećeg stanja, geodetske podloge, kao i prikupljanje podataka o komunalnim instalacijama i vlasništvu nekretnina koje se nalaze u obuhvatu zahvata”.

Prema nacrtima Fakulteta prometnih znanosti, podvožnjak bi trebao biti otprilike na potezu od Vukovarske 235 na zapadu do broja 260 na istoku, odnosno automobilima bi se trebalo spustiti pod zemlju nakon što se prođe Strojarska, odnosno Budmanijeva ulica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da osmisle kako točno to izvesti, projektanti će imati tri mjeseca, i to nakon što se natječaj koncem srpnja privede kraju. Prođe li sve bez žalbi, dobije li se građevinska dozvola te sve ostale procedure prođu bez problema, u rekonstrukciju raskrižja moglo bi se krenuti sljedeće godine, a kad do nje konačno i dođe, morat će se pomno planirati jer zatvaranje prometa na tom će dijelu grada izazvati poprilične gužve.

Podsjetimo i da je promet na ovom križanju ''alarmantan” još od devedesetih pa je 1996. godine napravljena prva studija u kojoj se predlagala denivelacija. Godinu kasnije na raskrižju su radovi napravljeni, ali bez spuštanja prometnica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo