Komentirajući najavu tužbe s Nove TV, v. d. ravnatelja HRT-a Siniša Kovačić na sjednici Programskog vijeća početkom ovoga tjedna nehajno odmahnuo rukom kazavši kako je sve to "nervoza konkurencije".
Vizual koji gledatelje može dovesti u zabludu
"Otkad je Dnevnik HRT-a dobio novi vizualni identitet, moramo priznati da smo zatrpani pozivima gledatelja, marketinških stručnjaka i medija. Očito je da nismo jedini koji smo primijetili sličnost novog grafičkog paketa HRT-ova Dnevnika i grafičkog paketa Dnevnika Nove TV. Kopiranje naših sadržaja, nažalost, nije strana pojava, ovaj put je preslikan sam koncept vizualne komunikacije, što zapravo gledatelje može dovesti do zablude pri odabiru kanala. Upravo zato razmišljamo o daljnjim pravnim koracima koje ćemo poduzeti prema HRT-u", kazala je Ivana Galić, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV.
Na Prisavlju nisu previše uzbuđeni
No, čini se kako na Prisavlju nisu previše uzbuđeni zbog najavljene tužbe s konkurentske televizije.
"Novi Dnevnik je potvrda da je HRT i dalje predvodnica u uvođenju novih standarda, postavljanju trendova i primjeni najsuvremenije tehnologije. S novim Dnevnikom nestaje klasična scenografija, a u prvi plan dolazi sadržaj prikladan svim generacijama korisnika i na svim multimedijskim platformama. Naša se krilatica 'Uvijek prvi' ne odnosi stoga samo na brzu, provjerenu i kvalitetnu informaciju nego i na jedinstvenu tehnologiju koju uvodimo prvi u Europi", kazao je Jozo Barišić, v. d. ravnatelja Programa HRT-a.
HRT: Imamo vizualni identitet jedinstven u svijetu
S HRT-a poručuju kako se u okviru osvježenog Dnevnika koristi i novi vizualni identitet, odnosno grafički paket koji svojim elementima, bojama i dinamikom prati izgled novoga studija koji je, kažu, jedinstven u Europi, ali i svijetu.
Neslužbeno se doznaje kako su čelni ljudi HRT-a iznenađeni oštrom reakcijom Nove TV te podsjećaju kako su i s HRT-a slično reagirali kada je Nova TV prije desetak godina svoju središnju emisiju nazvala Dnevnik.