Od izvođača gradnje lukobrana, splitske tvrtke Pomgrad inženjering, nije se moglo dobiti informacije o tome zašto su radovi stali, jer je član Uprave Nikša Musulin kazao za Makarsku kroniku kako nitko nije nadležan davati izjave za javnost.
Ravnatelj Županijske lučke uprave Domagoj Maroević pak tvrdi da je jedini problem stopiranog početka gradnje neriješena prometna regulacija u gradu, zbog čega Pomgradovi kamioni koji dovoze kamen za gradnju ne mogu voziti cestom kroz grad.
Trebaju preokrenuti smjer vožnje
"Zbog neriješene prometne regulacije, Lučka uprava je Županijskim cestama poslala zahtjev za rješavanjem prometne problematike kako bi se kamionima omogućio direktan ulaz s magistrale do Osejave. Upravo zbog prometnih problema potpuno bi trebalo preokrenuti smjer vožnje, o čemu će odlučiti inženjer cestovnog prometa koji bi nam studiju o promjeni smjera ceste trebao dostaviti do ovog petka", kazao je Maroević.
Unatoč pauzi s početkom radova, tvrdi Maroević, lukobran koji bi trebao biti dug 240 metara i površine dvije tisuće metara kvadratnih, bit će dovršen do 1. travnja sljedeće godine, dok je 1. lipanj krajnji rok za provođenje vode i struje.
Inače, u prvu fazu radova bit će uloženo 13 milijuna kuna, kamen iz tunela Sv. Ilija koji je donirala Vlada 'težak' je 4.5 milijuna kuna, a u projektnu dokumentaciju je uloženo milijun i 200 tisuća kuna.