Iz Konzuma su u petak izvijestili da su u mjesec dana trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva bilježili rekordnu prodaju, izdvajajući primjerice grickalice s količinskim rastom za 58 posto, ili rast prodaje pića za 25 posto.
Mjesec dana trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva (od 14. lipnja do 15. srpnja), donio je dodatan poticaj ukupnom rastu prodaje koje Konzum bilježi u lipnju i srpnju, pri čemu su prednjačile kategorije grickalica, pića, bijele tehnike i navijačkih rekvizita, ističu iz Konzuma.
Tako je kategorija grickalica ostvarila 58 posto količinskog rasta prodaje, dok je prodaja pića bila 25 posto više u odnosu na razdoblje prije početka prvenstva.
>> Hrvatska je totalni hit u svijetu: Raste potrošnja, profitirati bi trebao i turizam
Iz Konzuma izdvajaju i podatke da je u jednom danu u trgovinama tog trgovačkog lanca prodano rekordnih 317.000 komada piva, 165 posto više prodanih kokica, 94 posto više grickalica te 77 posto više prodanih vrećica čipsa.
Podaci o prodaji tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva pokazuju i da je u trgovinama Konzuma prodano gotovo 200.000 artikala iz navijačkog asortimana, među kojem je najprodavanija bila zastavica za automobile, s prodanih čak 12.900 komada.
Za trajanja prvenstva ukupno je prodano deset puta više televizora nego što je uobičajeno, navode uz ostalo iz Konzuma.