humanitarna kampanja /

Konzum i Mastercard donirali 350.000 kuna obiteljima slabijeg imovinskog stanja

Image
Foto: PROMO

Plaćanjem Mastercard® i Maestro® karticama u Konzumu građani su osigurali donaciju za Udruženje Djeca prva koje pomaže siromašnim obiteljima s predškolskom i školskom djecom

18.1.2019.
12:11
PROMO
VOYO logo

Mastercard i Konzum jučer su uručili 350.000 kuna Udruženju Djeca prva za pružanje pomoći socijalno ugroženim obiteljima u Hrvatskoj s djecom predškolske i školske dobi, a isti su iznos donirali i UN-ovom Svjetskom programu za hranu (World Food Programme) u svrhu osiguravanja školskih obroka u Ruandi.

Ove donacije rezultat su humanitarne kampanje World Food Programme tijekom koje se od 1. do 24. prosinca prošle godine odvajao dio iznosa od svake transakcije provedene Mastercard i Maestro karticama u Konzumu. Suradnja Mastercarda i Konzuma nastavak je Mastercardovih aktivnosti u sklopu globalnog partnerstva sa Svjetskim programom za hranu te borbe protiv gladi školske djece u svijetu, a ovo je druga godina zaredom da se donacija dodjeljuje Udruženju Djeca prva koje radi s djecom, mladima i obiteljima koje žive u rizičnim uvjetima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Donacija Mastercarda i Konzuma osigurat će siromašnim obiteljima s predškolskom i školskom djecom zadovoljenje njihovih osnovnih životnih potreba. Zahvaljujući doniranim sredstvima, roditelji će moći kupiti neophodnu hranu i higijenske potrepštine, što inače nisu u mogućnosti od svojih primanja, te tako osigurati minimalne uvjete za zdravi rast i razvoj svoje djece. Ovim putem zahvaljujemo Konzumu i Mastercardu što su prepoznali potrebu u lokalnoj zajednici i odlučili donirati sredstva za pomoć najpotrebitijima“, poručila je Sonja Vukadinović iz Udruženja Djeca prva.

Image
Foto: PROMO

Koliko je potrebna pomoć socijalno ugroženima u Hrvatskoj pokazuju i podaci Eurostata koji govore da čak 27,9 posto građana u zemlji živi na rubu siromaštva ili društvene isključenosti, što je skoro 1,2 milijuna stanovnika. S tim brojkama Hrvatska spada u sam vrh europskih zemalja s velikom opasnosti od siromaštva. Osim toga, prema rezultatima istraživanja o dječjem siromaštvu i strategiji nošenja sa siromaštvom hrvatskih kućanstava koje je proveo Ekonomski institut u Zagrebu, svako peto dijete u Hrvatskoj živi ispod granice siromaštva, dok je prema podacima UNICEF-a za više od 20.000 djece u zemlji jedini topli obrok koji pojedu tijekom dana onaj koji njihovi roditelji donesu iz pučke kuhinje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Nema boljeg načina za obilježavanje kraja zimskog blagdanskog razdoblja od stavljanja osmijeha na dječje lice, stoga smo neizmjerno sretni što smo dali svoj doprinos u ovoj akciji i zahvalni Mastercardu što nam je poklonio povjerenje. Hvala i svim našim kupcima što nas kontinuirano i spremno podržavaju, ne samo u ovoj akciji, već i u svim drugim humanitarnim projektima koje provodimo u Konzumu. Vjerujemo da ćemo i u ovoj godini koja je tek započela imati još puno prilika pomoći onima kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.

Ova inicijativa dio je šire vizije Svjetskog programa za hranu čiji je glavni cilj suzbijanje gladi u svijetu do 2030. Na tom putu, ozbiljno se radi i na osiguravanju sredstava za pružanje 100 milijuna školskih obroka u najugroženijim dijelovima svijeta, kao što je primjerice Ruanda. Djelovanjem na lokalnoj i globalnoj razini, ova inicijativa dobiva poseban značaj, a osobito kada se uzme u obzir da je usmjerena ka dobrobiti onih najmlađih.

„Drago mi je da nekoga možemo razveseliti već na samom početku godine, a to je još ljepše kada je riječ o najmlađima i obiteljima kojima je pomoć uistinu potrebna. Zahvaljujemo građanima koji su dali svoj doprinos ovoj dobrotvornoj kampanji te tome da djeca u njihovom susjedstvu, ali i na drugom kontinentu, provedu ljepše trenutke u domu i školi, bolje uče i postaju produktivniji pojedinci u budućnosti. Tako ne napreduju samo oni, već i njihove obitelji te cijela gospodarstva“, poručila je Gea Kariž iz Mastercarda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo