famozni Koridor 5C /

Napokon će se graditi ceste za most koji ne vodi nikamo: Materijal za njih izvući će - ispod mosta

Pune su četiri godine prošle od završetka velebnog mosta preko Drave

28.4.2020.
21:25
VOYO logo

Premijer je s ministrom prometa ponovno oživio priču o mostu koji je još prije četiri godine sagrađen iznad Drave i sve te godine ne vodi nikamo.

Danas je potpisan ugovor o gradnji autoceste koja bi se trebala nadovezati na taj most.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pune su četiri godine prošle od završetka velebnog mosta preko Drave. Potrošeno je milijardu i 180 milijuna kuna. No sve te godine, automobili ne prelaze most jer nema ceste iza njega.

Danas je pak potpisan ugovor koji označava početak radova 17 i pol kilometara autoceste prema sjeveru do Belog Manastira vrijedne 440 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Rok dovršetka ovog posla je dvije godine", rekao je Boris Huzjak, predsjednik Uprave HAC-a.

Što znači da će most na prve automobile čekati ukupno šest godina.

"Uvijek može prije, ali moramo imati na umu nekoliko stvari. Prvo da je vlada prije nas, ona SDP-ova, htjela graditi brzu cestu, odustati od autoceste. Mi kad smo preuzeli odgovornost za Hrvatsku, uz podršku premijera promijenili smo tu odluku i rekli smo idemo graditi pun profil jer je to 5C koridor, prevažan je za Hrvatsku", rekao je Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture.

No i kada se cesta izgradi, i dalje će ostati dodatnih pet kilometara koji će se morati izgraditi kako bi se spojili s mađarskom autocestom. Pa most još neće imati puni potencijal.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovaj most je duži od Pelješkog. Otprilke iste cijene. Nešto malo duži je od Pelješkog mosta. Izrazito zahtjevan most koji kad završimo i kad pustimo 5C koridor u promet, nosit će ime 3. gardijske brigade, proslavljenih Kuna", poručio je Ivan Anušić,  osječko-baranjski župan.

A za cestu koja će se izgraditi materijal će se izvući - ispod mosta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pijesak za građevinske radove u pravilu se morao uvoziti iz susjedne Srbije. No kako je koronakriza počela, tako se počeo vaditi i pijesak iz Drave. Upravo će on biti temelj za buduću cestu.

Kada bude gotova, treba pričekati gradnju još  pet kilometara do Mađarske. Ipak, da bi se sjeverne zemlje spojile s Jadranom, a skupi most dobio potpunu funkciju, treba pričekati još i gradnju autocesta kroz Bosnu i Hercegovinu. Tamo je pak od 360 planiranih kilometara autoceste, izgrađeno oko 100 kilometara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo