KOMENTAR ZAPOSLENIKA HŽ-a POSTAO VIRALNI HIT: / 'Nakotilo se toliko uhljeba u upravi da ne možemo disati'

Image
Foto: Dusko Marusic/Pixsell

Damir Martinovski otkrio je na Facebook profilu kako funkcioniraju HŽ utvrdivši kako je u njegovom odjelu prije radilo deset ljudi,

14.10.2018.
19:49
Dusko Marusic/Pixsell
VOYO logo

Nadzornik u Hrvatskim željeznicama Damir Martinovski otkrio je na Facebook profilu kako funkcioniraju Hrvatske željeznice.

"Na željeznici radim 40 godina i nikada nije bilo gore. Nakotilo se u upravi uhljeba da više disati ne možemo a već ugrožavaju i sigurnost prometa. Barem da ništa ne rade nego silom žele opravdati svoje postojanje pa izmišljaju poslove koje mi moramo raditi da bi oni nešto mogli kontrolirati jer oni su KONTROLORI a ne izvršioci. Cirkus nastane kad je više kontrolora nego izvršioca a to je slučaj na HŽ."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
POČINJU NA JESEN: /

Hrvatske željeznice nakon gotovo 50 godina grade prugu

Image
POČINJU NA JESEN: /

Hrvatske željeznice nakon gotovo 50 godina grade prugu

'Danas radimo nas trojica i imamo 15-20 šefova'

"Konkretno, moja je dužnost nadzor pruge i svih postrojenja na i uz nju (skretnice, mostovi, putni prijelazi, propusti, usjeci, peroni,...) dakle odgovaram za sigurnost putnika i robe. Nalazim neispravnosti, evidentiram ih i po potrebi tražim otklanjanje te planiram održavanje i velike radove kod zamjena postojećeg materijala. Puno je tu posla kojega treba savjesno obavljati jer su ljudski životi u pitanju, np. kut vidljivosti na prijelazu preko pruge ako nije dobar a netko strada ja sam kriv. To mi je osnovni posao kojega sve manje stignem raditi jer moram zadovoljiti uhljebe koji HITNO traže izvješće o; gromobranima, strujnim instalacijama šupa i garaža, protupožarnim aparatima, stanju klima uređaja, potrošnji vode i struje, puknutim cijevima u nekoj vukojebini, ekološkom zbrinjavanju starih pragova, pa onda ispunjavanje razni naloga, formulara, obračun za radnike, zaštitna odjeća, praćenje razni troškova,.... da više ne nabrajam a mogao bi cijelu stranicu. Moj posao je izvršna služba, prije ga je (za ovo područje) radilo 10 ljudi i imali smo jednoga šefa dok danas radimo nas trojica i imamo 15-20 šefova", navodi se u statusu.

Prije 2,5 sati, a sada 4 sata

"Da ne govorim o pragovima, tračnicama, skretnicama i ostalom glavnom materijalu što nam kronično fali jer je novac otišao za dobre plate i ugovore uhljeba. Mene kao starog željezničara je sramota svega ovog a najviše tog što smo se prije 35-40 godina od Vinkovaca do Zagreba vozili 2,5 da danas 4 sata. Mislim da vam je sad jasnije i zbog čega. Kad vam ponovno kasni vlak onda ne proklinjite nas jadnike što vidite uz prugu nego kravataše u Zagrebu u Žutoj zgradi što su prvi puta vidjeli vlak kad su došli iz svoga kamenjara u glavni grad i odmah nam postali šefovi", navodi se na Facebook statusu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'UGLEDNI PODUZETNIK ZA NET.HR SECIRAO NOVI VLADIN PLAN ZA ZGRTANJE LOVE: ‘Ovo što žele napraviti vlasnicima firmi je zbilja okrutno

Politika uhljebljuje zaslužne'

Kao jedan od onih koji je komentirao status je i poznati hrvatski poduzetnik Saša Cvetojević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kad se pitate zašto vlak danas ide sporije nego prije 20 godina, pročitajte što kažu oni koji rade na željeznici. Isto vam je u zdravstvu, školstvu, ministarstvima, upravama, agencijama, ali i carini, poreznoj, vojsci i policiji.

Politika uhljebljuje “zaslužne”. Zaslužan ne radi, njega se zapošljava. Neće zaslužan kampanjaki plakatoljepilac valjda hodati po pruzi? On je šef, to je njemu njegova borba dala. I on mora delegirati, pa onda osmisli sistematizaciju koja kaže kako mora njegov izmišljeni odjel imati bar još 7 podjedinica. Svaka sa svojim šefićem, koji je njemu dodavao plakate. I tako, čekajte dijagnostiku na koju ste naručeni postmirogojno, vozite se raspadnutim vlakovima i nadajte se boljem sutra. Nada umire zadnja, vi ćete prije!", piše Cvetojević na Facebooku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike