SVE JE KRCATO TURISTIMA? PA, BAŠ SE I NE VIDI: /

'Podaci će se promijeniti. Ako ih bude manje nego lani, ništa strašno. Nema drame'

Image

Prema podacima eVisitora od subote ujutro, u Hrvatskoj je oko 880.000 gostiju, što je otprilike kao i prošle godine. No, dopustite mi pojašnjenje. To je podatak od jutros koji važi i za petak.

13.7.2019.
20:50
VOYO logo

Iako s Jadrana stižu prizori praznih plaža, praznih restorana i apartmana, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić za Novu TV otkrio je koliko je u Hrvatskoj gostiju u ovom trenutku u odnosu na isto vrijeme prošle godine.

Image
'KAKO TO, KAKO TO?' /

Gosti odlaze. Jesu li možda jedan od razloga i vrtoglave cijene? 120 kn za srdele i 80 kn za kilu grožđa!?

Image
'KAKO TO, KAKO TO?' /

Gosti odlaze. Jesu li možda jedan od razloga i vrtoglave cijene? 120 kn za srdele i 80 kn za kilu grožđa!?

"Prema podacima eVisitora od subote ujutro, u Hrvatskoj je oko 880.000 gostiju, što je otprilike kao i prošle godine. No, dopustite mi pojašnjenje. To je podatak od jutros koji važi i za petak. Ti podaci za sutra i prekosutra će se još promijeniti s obzirom na to da pružatelji usluga u turizmu koji iznajmljuju svoje kapacitete imaju rok od 24 sata prijaviti goste. Zato smo ministar Cappelli i ja na konferenciji još prošlog tjedna napomenuli da ćemo s podacima izlaziti na mjesečnoj bazi kada ćemo imati relevantne podatke i kompletirani mjesec. Hrvatska i dalje bilježi plus u dolascima i noćenjima. Kada zbrojimo prvih šest mjeseci i prvih deset dana srpnja, mi smo četiri posto u plusu u dolascima i jedan posto u noćenjima", kazao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Problem je u kapacitetu: Hrvatska ga ima previše

Iako se čini da je turista manje nego prošle godine, Staničić navodi kako je činjenica da je u Hrvatskoj više kapaciteta nego prošle godine.

"U komercijalnom smještaju je 47.000 više kreveta, što znači da bismo tijekom svakog dana trebali imati 47.000 novih gostiju koji bi svaki dan trebali boraviti u određenim destinacijama. Neke destinacije bilježe nešto slabiji turistički promet u odnosu na prošlu godinu. Ali mnoge destinacije, posebno one u kojima se ulaže u kvalitetu, u raznolikost sadržaja, bilježe turistički porast. I u Splitu se bilježi čak dvoznamenkasti porast što se tiče dolazaka i noćenja. Vjerujem da kako ćemo se približavati kraju srpnja, te brojke rasti", tvrdi Staničić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Po stanju na cestama mogu reći da smo u pravoj špici sezone'

Na pitanje je li sezona podbacila, Staničić govori da se ne može to reći jer je sezona tek počela.

"Putovao sam danas iz Rijeke prema Splitu punih pet sati i po stanju na prometnicama mogu reći da smo u pravoj špici, s obzirom na ogromne gužve. Sporo se putovalo, mnogo se i čekalo danas. To je znak da turista u Hrvatskoj ima. Kako ćemo se približavati terminima kraja srpnja i početka kolovoza te će brojke još i rasti", uvjeren je direktor Hrvatske turističke zajednice.

"Pričekajmo kraj srpnja pa ćemo vidjeti. Stanje na tržištima je stabilno. Hrvatska ima stabilan buking, imamo dobru poziciju, odradili smo golemi posao što se tiče same promocije tijekom cijele godine. Već radimo na nekim projektima za sljedeću godinu. Važno je naglasiti da Hrvatska ima dobru poziciju i da vjerujem da ćemo se približiti brojkama od prošle godine koja je bila iznimno uspješna, rekordna godina. Odnosno, ako bude i neki postotak manje, da neće biti ništa strašno. Nema drame. Stalno smo u kontaktu s turističkim sektorom, s partnerima, gospodarskim subjektima, svim dionicima u turizmu. I zajednički promišljamo o svemu što treba napraviti na tržištu da Hrvatska zadrži stečenu poziciju", navodi Staničić.

'Ultra je dobra za Hrvatsku'

Dotakao se i splitske Ultre koja pomaže promociji Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sigurno da Ultra doprinosi iznimnoj vidljivosti Hrvatske u svijetu. Ultru će ove godine posjetiti 15-ak posto više posjetitelja nego prošle godine, što znači oko 160.000 posjetitelja svih ovih dana iz 140 zemalja. Ultra ima i financijski učinak. On je najvažniji s obzirom na potrošnju, na popunjenost smještaja i ugostiteljska potrošnja. Ovakvi festivali doprinose povećanju turističkog prometa i vidljivosti Hrvatske", zaključuje Staničić za Novu TV.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo