DRUGA STRANA IZBORA /

Kampanja koja nas je nasmijala do suza

U kampanji su političari pokazali i svoju drugu stranu. Većina je u protekla dva tjedna pokazala sa su spremni uistinu na sve.

4.12.2011.
21:09
VOYO logo

Predizborna kampanja ili talent show - jer neki su bili odlučni u namjeri da glasove osvajaju nastupima.

U kampanji HDZ-a dogodila se i jedna nespretna analogija - sami su sebe nazvali zlom silom, Imperijom koja se zove Hrvatska demokratska zajednica.

U ozbiljnom Kukuriku nisu pokazivali plesne korake - ali su imali problema s preveselim članovima.

A tu su još i manjinci, nezavisni - 4 i pol tisuće lica na 314 lista. Svi su dobili svojih 5 minuta. Svima je cilj - sjesti u sabor, no strategije su različite.

Prvi puta - na izbore je izišao NLO. Njihovi predstavnici birani su tombolom, a na kampanju nisu potrošili ni kunu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ŽNV
NOVA SEZONA
VOYO logo