DRUGA STRANA IZBORA /

Kampanja koja nas je nasmijala do suza

U kampanji su političari pokazali i svoju drugu stranu. Većina je u protekla dva tjedna pokazala sa su spremni uistinu na sve.

4.12.2011.
21:09
VOYO logo

Predizborna kampanja ili talent show - jer neki su bili odlučni u namjeri da glasove osvajaju nastupima.

U kampanji HDZ-a dogodila se i jedna nespretna analogija - sami su sebe nazvali zlom silom, Imperijom koja se zove Hrvatska demokratska zajednica.

U ozbiljnom Kukuriku nisu pokazivali plesne korake - ali su imali problema s preveselim članovima.

A tu su još i manjinci, nezavisni - 4 i pol tisuće lica na 314 lista. Svi su dobili svojih 5 minuta. Svima je cilj - sjesti u sabor, no strategije su različite.

Prvi puta - na izbore je izišao NLO. Njihovi predstavnici birani su tombolom, a na kampanju nisu potrošili ni kunu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo