svi zadovoljni / Kako su štreberi postali kraljevi reklama!

Image

Prema najnovijem izvještaju koji je objavio 'AdWeek', upravo je 'Teorija velikog praska' serija s najskupljim reklamnim blokom pa mreža CBS, na kojoj se emitira, nakon svake epizode zadovoljno trlja ruke.

16.10.2013.
11:21
VOYO logo

Nedavno se podigla velika prašina kada je troje glavnih glumaca u seriji 'Teorija velikog praska' tražilo honorare od milijun dolara po epizodi. Uskoro se postavilo pitanje koliko najplaćeniji glumci zarađuju, ali i odakle producentima toliki novac za basnoslovne honorare.

Odgovor na posljednje pitanje je jednostavan: sve dobrostojeće tvrtke ne žale novac za promoviranje svojih proizvoda i usluga rijekom reklamne pauze ove serije, pa su za trideset sekundi reklame voljni platiti i 326.260 dolara.

Prema najnovijem izvještaju koji je objavio 'AdWeek', upravo je 'Teorija velikog praska' serija s najskupljim reklamnim blokom pa mreža CBS, na kojoj se emitira, nakon svake epizode zadovoljno trlja ruke.

Rezultati su također pokazali da se najviše isplati reklamirati za vrijeme komedija. S izuzetkom pjevačkog realityja 'The Voice', samo su dvije drame ušle u top 10; 'Uvod u anatomiju' i 'Skandal'.

U prvih deset s najskupljim reklamnim prostorom nalaze se i 'Moderna obitelj', 'Simpsoni', 'Nova djevojka' i 'Dva i pol muškarca'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo