svi zadovoljni /

Kako su štreberi postali kraljevi reklama!

Image

Prema najnovijem izvještaju koji je objavio 'AdWeek', upravo je 'Teorija velikog praska' serija s najskupljim reklamnim blokom pa mreža CBS, na kojoj se emitira, nakon svake epizode zadovoljno trlja ruke.

16.10.2013.
11:21
VOYO logo

Nedavno se podigla velika prašina kada je troje glavnih glumaca u seriji 'Teorija velikog praska' tražilo honorare od milijun dolara po epizodi. Uskoro se postavilo pitanje koliko najplaćeniji glumci zarađuju, ali i odakle producentima toliki novac za basnoslovne honorare.

Odgovor na posljednje pitanje je jednostavan: sve dobrostojeće tvrtke ne žale novac za promoviranje svojih proizvoda i usluga rijekom reklamne pauze ove serije, pa su za trideset sekundi reklame voljni platiti i 326.260 dolara.

Prema najnovijem izvještaju koji je objavio 'AdWeek', upravo je 'Teorija velikog praska' serija s najskupljim reklamnim blokom pa mreža CBS, na kojoj se emitira, nakon svake epizode zadovoljno trlja ruke.

Rezultati su također pokazali da se najviše isplati reklamirati za vrijeme komedija. S izuzetkom pjevačkog realityja 'The Voice', samo su dvije drame ušle u top 10; 'Uvod u anatomiju' i 'Skandal'.

U prvih deset s najskupljim reklamnim prostorom nalaze se i 'Moderna obitelj', 'Simpsoni', 'Nova djevojka' i 'Dva i pol muškarca'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo