Nedavno se podigla velika prašina kada je troje glavnih glumaca u
seriji 'Teorija velikog praska' tražilo honorare od milijun
dolara po epizodi. Uskoro se postavilo pitanje koliko
najplaćeniji glumci zarađuju, ali i odakle producentima toliki
novac za basnoslovne honorare.
Odgovor na posljednje pitanje je jednostavan: sve dobrostojeće
tvrtke ne žale novac za promoviranje svojih proizvoda i usluga
rijekom reklamne pauze ove serije, pa su za trideset sekundi
reklame voljni platiti i 326.260 dolara.
Prema najnovijem izvještaju koji je objavio 'AdWeek', upravo je
'Teorija velikog praska' serija s najskupljim reklamnim blokom pa
mreža CBS, na kojoj se emitira, nakon svake epizode zadovoljno
trlja ruke.
Rezultati su također pokazali da se najviše isplati reklamirati
za vrijeme komedija. S izuzetkom pjevačkog realityja 'The Voice',
samo su dvije drame ušle u top 10; 'Uvod u anatomiju' i
'Skandal'.
U prvih deset s najskupljim reklamnim prostorom nalaze se i
'Moderna obitelj', 'Simpsoni', 'Nova djevojka' i 'Dva i pol
muškarca'.
Prema najnovijem izvještaju koji je objavio 'AdWeek', upravo je 'Teorija velikog praska' serija s najskupljim reklamnim blokom pa mreža CBS, na kojoj se emitira, nakon svake epizode zadovoljno trlja ruke.