Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
svi zadovoljni /

Kako su štreberi postali kraljevi reklama!

Prema najnovijem izvještaju koji je objavio 'AdWeek', upravo je 'Teorija velikog praska' serija s najskupljim reklamnim blokom pa mreža CBS, na kojoj se emitira, nakon svake epizode zadovoljno trlja ruke.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Nedavno se podigla velika prašina kada je troje glavnih glumaca u seriji 'Teorija velikog praska' tražilo honorare od milijun dolara po epizodi. Uskoro se postavilo pitanje koliko najplaćeniji glumci zarađuju, ali i odakle producentima toliki novac za basnoslovne honorare. Odgovor na posljednje pitanje je jednostavan: sve dobrostojeće tvrtke ne žale novac za promoviranje svojih proizvoda i usluga rijekom reklamne pauze ove serije, pa su za trideset sekundi reklame voljni platiti i 326.260 dolara. Prema najnovijem izvještaju koji je objavio 'AdWeek', upravo je 'Teorija velikog praska' serija s najskupljim reklamnim blokom pa mreža CBS, na kojoj se emitira, nakon svake epizode zadovoljno trlja ruke. Rezultati su također pokazali da se najviše isplati reklamirati za vrijeme komedija. S izuzetkom pjevačkog realityja 'The Voice', samo su dvije drame ušle u top 10; 'Uvod u anatomiju' i 'Skandal'. U prvih deset s najskupljim reklamnim prostorom nalaze se i 'Moderna obitelj', 'Simpsoni', 'Nova djevojka' i 'Dva i pol muškarca'.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike